رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

لایروبی نهرهای روستایی رامسر باید در اولویت قرار گیرد

 

رئیس شورای بخش رامسر:
لایروبی نهرهای روستایی باید در اولویت قرار گیرد
رئیس شورای بخش رامسر:
لایروبی نهرهای روستایی باید در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی رامسر بر ضرورت لایروبی نهر‌های روستایی تاکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد آزاد طی نامه‌ای به شوراهای روستاهای رامسر که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار فارس در رامسر قرار گرفت با تشکر از زحمات شوراها گفت: با توجه به شرایط اقلیمی شهرستان و ورود به فصل پاییز و زمستان لایه روبی نهرها و مسیرهای آب در روستاها امری لازم و ضروری است و باید در اسرع وقت انجام گیرد.
وی در این نامه با اشاره به همراه داشتن خسارات ناشی از سیلاب‌ها و جاری شدن آب در معابر و منازل در زمان بارندگی بیان داشت: با توجه به اینکه به دنبال جاری شدن باران در این فصول به دلیل بسته بودن نهرهای و مسیرهای آب در روستاها مشکلات عدیده‌ای را شاهد خواهیم بود و یقیناً این امر خسارات فراوانی را برای ساکنان منطقه به ارمغان می‌آورد باید لایروبی مسیرها را امری جدی تلقی کرده و آن را در اولویت‌های کاری خود قرار دهید.
آزاد در ادامه سخنان خود به هفته دوم آبان ماه تحت عنوان هفته مشارکت روستائیان در راهداری راه‌های روستایی با همکاری شوراها و دهیاران اشاره و تصریح کرد: در این هفته مردم و شوراهای اسلامی روستا به همراه سایر نهاد‌های ذیربط باید تلاش کنند تا امنیت و آسایش را برای زندگی بهتر خود در روستا به ارمغان بیاورند.
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص ضرورت دارد که مسیرها را شناسایی و برای لایروبی آن برنامه‌ریزی شود و با بهره‌گیری از امکانات محلی از قبیل تجهیزات دهیاری روستا و حتی دهیاری‌های روستاهای همجوار اقدامات لازم و مؤثر را به عمل آورند.
وی همچنین در ادامه این نامه ضمن تاکید هرچه بیشتر بر این مسئله برای شوراها و دهیاران گفت: اداره راه و ترابری نیز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام داشته و شوراها می‌توانند در این زمینه از کمک این افراد نیز استفاده کنند.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد