رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح گفتمان دینی در مدارس رامسر اجرا می شود

 

طرح گفتمان دینی در مدارس رامسر اجرا می شود

رئیس گروه گسترش اقامه نماز مازندران:
طرح گفتمان دینی در مدارس مازندران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه گسترش اقامه نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: این طرح با حضور روحانیون متخصص و آگاه به مسائل دینی، اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی اجرا می‌شود.


حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در ساری افزود: اساتید این طرح روحانیونی هستند که از مرکز آینده سازان قم زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.
وی گفت: طرح گفتمان دینی به صورت جمعی و پرسش و پاسخ اجرا می‌شود.
کاوه تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح پاسخ به شبهات دانش‌آموزان، ارتقای سطح علمی، آشنایی با مسائل دینی، اشنایی با مسائل سیاسی، آشنایی با مسائل اعتقادی، اخلاقی، عفاف و حجاب است.
رئیس گروه گسترش اقامه نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: یک هزار و 400مدرسه دخترانه و پسرانه دوره متوسطه زیر پوشش طرح جامع گفتمان دینی قرار دارند.
کاوه گفت: اعتبار این طرح 800 میلیون ریال است که 300 میلیون ریال را سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و 500 میلیون ریال را اداره کل آموزش و پرورش مازندران به این طرح اختصاص دادند.
رئیس گروه گسترش اقامه نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: اجرای این طرح سال گذشته در 400 مدرسه بود اما امسال در یک هزار و 400مدرسه اجرا می‌شود.
کاوه تصریح کرد: نخستین اولین طرح گفتمان دینی در پنجم آبان امسال در غرب مازندران از مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه دوره متوسطه شهرستان رامسر آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد