رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کشورهای همسایه نیازمند تولیدات گل و گیاه مازندران هستند

 

نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:
کشورهای همسایه نیازمند تولیدات گل و گیاه مازندران هستند
نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:
کشورهای همسایه نیازمند تولیدات گل و گیاه مازندران هستند

خبرگزاری فارس: نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس گفت: تمامی کشورهای اطراف ایران نیازمند تولیدات گل و گیاه استان مازندران هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، ابوالفتح نیکنام بعدازظهر امروز در هشتمین نشست کارگروه اقتصادی و تولیدی مازندران که در پایانه گل و گیاه غرب استان برگزار شد، بیان داشت: حمایت از یک حرکت سازنده برای منطقه‌ای که به لحاظ ویژگی‌های صنعت گل و گیاه در جهان منحصر به‌فرد است و این مسئله را کارشناسان هلندی هم اذعان کرده‌اند نویدبخش تحولات بسیار بنیادین در استان و کشور است و باید در این راه از توان فنی، مهندسی و میدانی مردم منطقه و کارشناسان کشور به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری شود.
وی با اشاره به اینکه تمامی کشورهای اطراف ایران نیازمند تولیدات گل و گیاه بیرونی و آپارتمانی غرب استان هستند، بیان داشت: استعدادهای موجود در مازندران در گل و گیاه می‌تواند به معنای واقعی کلمه نیاز به گل و گیاه بیشتر نقاط دنیا را تأمین کند.
نیکنام خاطرنشان کرد: اگر ما برای تولید و عرضه برنامه‌ریزی و هماهنگی و پیگیری لازم را داشته باشیم باید نگرانی‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان را درک و به آنها کمک کنیم.
نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه جمع حاضر منیاتور دولت در مازندران است، تصریح کرد: مسئولیت اعضای مسئول در جلسه به‌ عنوان هیئت دولت در استان به مراتب بیشتر از مسئولیت یک وزیر است و باید بدانید که مسئولیت شما به‌نوعی مشترک و با هم مرتبط است و هر وقت به منطقه‌ای یا مسئولیتی می‌اندیشید در واقع به تمامی مسئولیت‌های استان و کشور فکر کرده‌اید.
وی تصریح کرد: بنده به‌عنوان عضوی از جامعه ایران اسلامی از تلاش‌ها و پیگیری‌های شما و احساس مسئولیت‌تان تشکر می‌کنم و متذکر می‌شوم با یک یا علی گفتن دغدغه‌ خاطر و نگرانی مردم و این جمع را را برطرف کنید و به همراه تمامی مردم این منطقه به انتظار افتتاح این پایانه بزرگ فراملی با جشنی بزرگ در آن هستیم.
در پایان این نشست جمعی از تولیدکنندگان گل و گیاه و سرمایه‌گذار پایانه گل و گیاه در غرب مازندران به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند که از جمله آنها مسئله حمایت دولت و تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، راه، مخابرات، بانک، اینترنت، امنیت و ماهواره مطرح شد که مدیران حاضر توضیحاتی درباره اقدامات مدنظر و حل مشکلات ارائه کردند.
در این نشست مقرر شد برای تأمین نیازهای پایانه گل و گیاه و رفع مشکلات اعتباری، مدیران ذی‌ربط در جلسات دیگر با سرمایه‌گذار پایانه به رسیدگی و پیگیری بپردازند.
انتهای پیام/ی20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد