رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همزمان با هفته ناجا ؛40 برنامه در رامسر برگزار می‌شود

 

همزمان با هفته ناجا ؛
40 برنامه در رامسر برگزار می‌شود
همزمان با هفته ناجا ؛
40 برنامه در رامسر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی‌ رامسر از برگزاری 40 برنامه متنوع و آموزشی همزمان با هفته ناجا در این شهرستان خبر داد.


‌نصرت‌الله امانی امروز به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: عمده‌ترین فعالیت نیروی انتظامی در امر امنیت است و در تامین آن باید همه نقش داشته باشند.
وی اظهار داشت: تنها در سایه امنیت می‌توان قله‌های ترقی را طی کرد و این امر با همگرایی و اتحاد آحاد جامعه میسور خواهد شد.
امانی در ادامه به فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در بحث کشفیات سرقت‌ها نسبت به سال گذشته 50 درصد، کشفیات الکلی 485.11 درصد، محصولات ضدفرهنگی 66 درصد، برخورد با مزاحمان خیابانی 173 درصد، برخورد با بدحجابی 267 درصد، اعزام بدحجاب به دادگستری 9 درصد، کشف مواد مخدر 58 درصد، برخورد با معتادان 371 درصد همگی افزایش داشتیم.
وی تصریح کرد: در برخورد با روزه‌خواری 385 نفر دستگیر شده و 149 نفر به مراجع قضایی معرفی که به جریمه نقدی و شلاق محکوم شدند.
وی ادامه داد: در بخش صدور گواهینامه هشت درصد، صدور گذرنامه 35 درصد، معافیت‌های صادره4چهار درصد، ارجاعات قضایی 40 درصد همگی افزایش داشته‌اند.
فرمانده انتظامی رامسر خاطرنشان کرد: تماس‌های تلفنی با فوریت‌های پلیسی در شش ماهه دوم سال 88، 12 هزار و 768 تماس که از این تعداد یک‌هزار و 968 منجر به عملیات شد و در شش ماهه نخست سال 89، 13 هزار و 872 مورد تماس انجام شده که از این تعداد 2 هزار و 560 مورد عملیاتی شده که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته که این مسئله نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.
وی از سامانه 197 برای تقدیر، انتقاد و پیشنهاد نام برد و تصریح کرد: مردم و شهروندان گرامی می‌توانند از طریق این سامانه موارد فوق را اطلاع رسانی کنند.
امانی افزود: افزایش جرائم ارتباط مستقیم با بی‌کفایتی خانواده‌ها دارد و خانواده‌ها باید نسبت به فرزندانشان شناخت کامل داشته و آنها را به صورت درست و دقیق کنترل کرده و از رفت و آمد آنها به مجالس و مهمانی‌ها اطلاع داشته تا کم‌ترین آسیب متوجه فرزندانشان شود.
وی فاصله مدرسه تا خانه را اصلی‌ترین زمان ممکن برای توزیع سی دی‌های مبتذل دانست و گفت: والدین باید در این زمان هوشیارانه و با دقت مواظب فرزندانشان باشند.
امانی بیان داشت: در استفاده از ماهواره که ماستفاده نادرست از آن امروزه باعث از هم پاشیدگی خانواده‌ها شده است باید کنترل درستی در خانواده صورت گیرد و همچنین در شرکت در مراسم و مهمانی‌ها با توجه به سوء‌‌استفاده‌های احتمالی باید با پوشش اسلامی حاضر شد زیرا در غیر این‌صورت راه برای سوء‌استفاده باز خواهد شد.
انتهای پیام/م20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد