رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه‌اندازی سینمای کودک در کانون پرورش فکری رامسر

 

راه‌اندازی سینمای کودک در کانون پرورش فکری رامسر

مسئول کانون پرورش فکری رامسر خبر داد:
راه‌اندازی سینمای کودک در کانون پرورش فکری رامسر

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورشی و فکری کودکان رامسر از راه‌اندازی سینمای کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.


زهرا غنمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم سینمای کودک را در این مرکز افتتاح کنیم که در حال حاضر با پخش چهار فیلم برای کودکان فعالیت می‌کند.
وی اظهار داشت: باز باران، همه روزهای خوب از جمله فیلم‌های خود کانون است و دو فیلم دیگر پنجه در خاک و گذرگاه که به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس از کلوپ تهیه شده و برای دانش آموزان مدارس که با هماهنگی‌های لازم به این مرکز مراجعه می‌کنند پخش می‌شود.
غنمی در ادامه نقش فرهنگیان را در دفاع مقدس چشمگیر دانست و اظهار داشت: فرهنگیان ما در هشت سال جنگ تحمیلی همانند سایر اقشار تلاش کردند تا ایران اسلامی به ایستادگی برسد.
وی با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند، تصریح کرد: ملت ایران با ایستادگی در مقابل دشمنان نشان دادند که اجازه نمی‌دهند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسر خاطرنشان کرد: حال ما از جنگ سخت خارج شده و وارد فضای جنگ نرم شده‌ایم که دشمن درصدد است با ضربه به فرهنگ و اداب ما و عقاید دینی ما سرمایه‌های ما را به غارت برده و در جنگ پیروز شود، وظیفه ما این است که با فرهنگ‌سازی هر چه تمام‌تر و آشنا کردن کودکان و جوانان ما با این انقلاب و ارزش‌ها و اهداف شهدایمان، ادامه دهنده راه آنان باشیم.
‌غنمی به دیگر فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این هفته علاوه بر اینکه نمایشگاهی از نمادهای دفاع مقدس و جنگ داشته‌ایم مسابقات نقاشی‌، شعر و ... و همچنین معرفی شخصیت‌های این دوران معرفی سرزمین‌هایی که در آن جنگ واقع شد، فعالیت‌های ادبی و ... را نیز در دستور کار قرار داده و اجرایی کردیم.
انتهای پیام/م30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد