رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رویداد مهم ورزشی در رامسر

 

رویداد مهم ورزشی در رامسر

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:
بانوان والیبالیست قم در مسابقات معلولان کشور به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم از حضور تیم بانوان والیبال نشسته استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.


محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی بانوان کشور از فردا دوازدهمین دوره خود را با شرکت تیم‌های برتر والیبال نشسته بانوان کشور به میزبانی شهر رامسر برگزار می‌شود و تیم قم نیز در مصاف با حریفان به میدان خواهد رفت.
وی ادامه داد: دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی بانوان کشور ازفردا در قالب دو دسته اول و دوم تیم‌های والیبال نشسته به انجام می‌رسد و در آن 21 تیم از سراسر کشور تا روز شنبه دهم مهرماه برای کسب عناوین اول تا سوم هر دسته به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات یادآور شد: علاوه بر تیم والیبال نشسته بانوان قم، تیم‌های استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، یزد، همدان و فارس نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سالن مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، اضافه کرد: تیم قم در این پیکارها کار سختی در پیش دارد و امیدواریم این تیم بتواند توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهد.
پیروزمنش با اشاره به نتایج سال گذشته رقابت‌های والیبال نشسته بانوان قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: در مسابقات سال گذشته بانوان در پایان رقابت‌ تیم‌های دسته اول، تیم‌های خراسان‌رضوی، تهران و لرستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات تیم‌های دسته دوم نیز تیم‌های همدان، مازندران و یزد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی در ادامه از آمادگی اعزام دو تیم از قم به پیکارهای جشنواره بزرگ والیبال نشسته خبر داد و بیان داشت: سومین دوره مسابقات جشنواره بزرگ والیبال نشسته جانبازان و معلولان به زودی در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و دو تیم در آستانه اعزام به این مسابقات قرار دارند.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم ادامه داد: تیم‌های هیئت جانبازان و معلولان، و جانبازان و امور ایثارگران دو نماینده این هیئت در جشنواره والیبال نشسته بزرگ کشور در مشهد مقدس هستند که ترکیب آنها برای حضوری قوی در این جشنواره و مصاف با حریفان نیز مشخص شده است.
وی با اشاره به ترکیب تیم هیئت قم خاطرنشان کرد: در ترکیب این تیم علی کاشانی‌راد، عباس نمازی، حمید سلیمانی‌زاده، خلیل یزدانی، سعید اویسی، منصور حسینی، امیرحسین آقایی، حسن حسین‌لو، سیدمحمدحسین حسینی‌جد، حسین گلستانی و محمد سوری به این مسابقات می‌روند.
پیروزمنش در ادامه به ترکیب تیم جانبازان و امور ایثارگران قم اشاره کرد و افزود: این تیم با ترکیب هادی راشدی، عباس کشت‌کار، حسن یاوری، حامد افضلی، علی صفاری، محمدعلی محمدیان‌قمی، علیرضا جعفری، علی نظری، علی‌اشرف رضایی، یحیی شهیدی و علیرضا بختیاری با دیگر رقبای خود رقابت می‌کند.
انتهای پیام/س20/ح

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی حلاجیان چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 http://mehal51.blogsky.com

سلام
با مقاله ای نو بروزم.

احمدی نژاد ؛ احمدی نژاد است نه کوروش زمانه است نه شعیب ابن صالح و نه رجائی زمانه و نه پیغمبر قرن حاضر .

با سپاس از لطفتان در معرفی و ارایه ی مقالاتم در وب نوشت ارزشمندتان

مهدی حلاجیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد