رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برنامه ویژه توانبخشی بهورزان در رامسر

برنامه ویژه توانبخشی بهورزان در رامسر

سرپرست شبکه بهداشت رامسر:
ارتقای آموزش بهورزان ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: آموزش یکی از ضروریات کاری بهورزان است و باید در ارتقای آن کوشید.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم ناظریان ظهر امروز در جمع بهورزان شهرستان رامسر پس از تشریح اهمیت کار بهورزان افزود: بهورزان محیطی‌ترین بخش عرصه سلامت‌اند که با مردم ارتباط تنگاتنگی دارند.
وی با تأکید به امر آموزش بهورزان اظهار داشت: از آنجایی‌که بهورزان بیشترین ارتباط را با مردم دارند و می‌توانند نقش مؤثرتری در انتقال داده‌های بهداشتی برای مردم داشته باشند باید از آموزش‌های لازم و کافی برخوردار باشند.
ناظریان ادامه داد: هر چقدر بهورزان آموزش‌های بیشتری دیده باشند بهتر و راحت‌تر می‌توانند در عرصه سلامت با مردم ارتباط برقرار کرده و اصول بهداشتی بیشتری را به آنان انتقال دهند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان رامسر با 26 خانه بهداشت دارای 45 بهورز مرد و زن است که در روستاها ارائه خدمات می‌کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامسر تصریح کرد: با توجه به تحولات موجود اساسی در کشور در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، نقش بهورزان غیرقابل انکار و قابل تقدیر است باید به بهورزان اهمیت بیشتری داد و نسبت به مشکلاتشان حساس بود.
در ادامه این مراسم حسن کاظمی کارشناس مسئول گسترش بهداشت رامسر با اشاره به همکاری‌های بهورزان گفت: تعامل متقابل بسیار خوبی بین بهورزان وجود دارد و با تمام این همکاری‌ها باز هم انتظار داریم بهورزان در بحث جایگزینی‌های موقت، حفظ و نگهداری ساختمان خانه بهداشت، جلب مشارکت‌های مردمی، دعوت از گروه‌های هدف با حضور پزشکان و ... همکاری‌های بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در پویایی و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ بهداشت و سلامتی کوشا باشیم.
وی از بهورزان مرد خواست که در امور فنی همکاری‌های بیشتری داشته باشند.
کاظمی در پایان پس از تقدیر و تشکر از بهورزان گفت: بهورزان رسالت بزرگی را در عرصه سلامت به دوش می‌کشند که باید بیشتر آموزش ببینند.
در پایان مراسم از بهورزان نمونه و خانواده مرحوم کوزه‌گر از بهورزان شبکه و مربیان تقدیر شد.
انتهای پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد