رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری دیدارهای تدارکاتی استیل آذین در رامسر

 

برگزاری دیدارهای تدارکاتی استیل آذین در رامسر

/اخبار کوتاه از استیل آذین/
برگزاری دو دیدار تدارکاتی و غیبت چهار بازیکن در اردو

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استیل آذین چهار بازیکن خود را در اردوی تدارکاتی رامسر به همراه ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس، چند بازیکن استیل آذین به دلایل مختلف در اردوی رامسر حضور ندارند و تیم را در این اردوی آمادگی همراهی نمی‌کنند. میلاد زنیدپور و محمد غلامی به همراه تیم ملی در اردن هستند و این تیم را در رقابت‌های غرب آسیا همراهی می‌کنند.
فریدون زندی با سفر به قبرس پیگیر شکایت حقوقی خود از باشگاه آپولون است تا حق و حقوق معوقه‌اش را از این باشگاه بگیرد. هادی ایمانی هم که عضو تیم دانشجویان کشور است تیم استیل آذین را در سفر به رامسر همراهی نکرده است.
فریدون زندی پس از حل مشکلاتش با تیم قبرسی و شرکت در دادگاه انضباطی روز چهارشنبه به ایران باز خواهد گشت. هادی ایمانی هم احتمالا با اتمام مراحل اداری کارش برای همراهی تیم دانشجویان، عازم شمال کشور خواهد شد و خود را به کادرفنی استیل آذین در اردوی رامسر معرفی خواهد کرد.

*حریفان استیل آذین در رامسر
استیل آذین عصر روز سه شنبه (فردا) به مصاف شهرداری تنکابن خواهد رفت. همچنین این تیم در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی رامسر روز پنجشنبه به مصاف تیم پارس بتون سلمانشهر خواهد رفت. این دو دیدار در زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع)، محل تمرین استیل آذین در اردوی رامسر برگزار خواهد شد.

*آغاز تمرینات جدی معدنچی
مهرزاد معدنچی که چند هفته از رقابت‌های لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داد، با رعایت دستورات پزشک تیم استیل آذین و فیزیوتراپی، دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت و تمرینات سبک خود را از چند روز پیش آغاز کرد. مهرزاد از امروز به همراه سایر هم تیمی‌هایش در تمرینات استیل آذین شرکت کرد.
معدنچی از امروز تمرینات سرعتی ویژه‌ای را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز استیل آذین انجام داد تا مربیان به استفاده از این بازیکن برای دیدار با سپاهان امیدوار شوند.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد