رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اخبار جدید استیل آذین از رامسر

 

اخبار جدید استیل آذین از رامسر

/چند خبر کوتاه از استیل آذین/
بررسی دلایل ناکامی تیم در جلسه مربیان و گرفتن تست از بازیکنان

خبرگزاری فارس: کادر فنی تیم فوتبال استیل آذین پیش از سفر به رامسر در نشستی دلایل ناکامی را بررسی کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان تیم فوتبال استیل آذین تهران ساعت 8 صبح امروز برای تشکیل اردویی یک هفته‌ای در رامسر با کلیه بازیکنان و کادر فنی عازم رامسر شد. بازیکنان استیل آذین صبح امروز جلسه‌ای با کادر فنی داشتند و سپس با یک دستگاه اتوبوس عازم هتل رامسر شدند.

*جلسه مهم تومباکوویچ و دستیارانش پیش از سفر

روز گذشته طی نشستی میان لوبیسا تومباکوویچ، افشین پیروانی و سایر اعضای کادرفنی، برنامه‌های تیم فوتبال استیل آذین در اردوی یک هفته‌ای رامسر مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه درباره نحوه و میزان تمرینات، وضعیت آمادگی بازیکنان و شرایط حریفان آینده استیل آذین بحث وتبادل نظر شد.
همچنین درباره علل ناکامی استیل آذین طی هفته‌های سپری شده از لیگ برتر نیز بحث و تبادل نظر شد و دلایل اصلی عدم نتیجه گیری مناسب استیل آذین در 9 هفته گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

* بازیکنان استیل آذین تست آمادگی بدنی می‌دهند

با تصمیم کادر فنی بازیکنان استیل آذین در اردوی رامسر تست بدنی می دهند.
کادر فنی قصد دارند در جریان آخرین وضعیت بازیکنان و اطلاع از میزان آمادگی بازیکنان استیل آذین در آغاز اردوی یک هفته‌ای رامسر قرار بگیرند.
به همین منظور قرار است عصر امروز و در ابتدای اردوی قرمز پوشان در رامسر از تمامی بازیکنان حاضر تست آمادگی بدنی گرفته شود و سپس در جلسه کادر فنی شرایط بازیکنان مورد بررسی قرار گیرد.

* آغاز تمرینات استیل آذین در رامسر

بازیکنان تیم استیل آذین اولین تمرین خود را راس ساعت 17 امروز در زمین ورزشگاه امام رضا (ع) شهر رامسر برگزار خواهند کرد.طبق برنامه ریزی کادرفنی، تیم فوتبال استیل آذین در این اردوی یک هفته‌ای 2 دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. این تیم اولین دیدار خود در اردوی رامسر را در روز سه شنبه برابر تیم شهدای رامسر برگزار می‌کند.
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد