رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بسیج سازندگی از رامسر تا گلوگاه

 

بسیج سازندگی از رامسر تا گلوگاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران:
محرومیت‌زدایی مازندران با بسیج سازندگی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: محرومیت‌زدایی تمام مازندران زیرپوشش بسیج سازندگی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قائشمهر، عبدالسعید رنجبر ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای المشیر و گیله‌کلای شهرستان قائمشهر که به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در اردوهای هجرت سه سال‌ جاری از ظرفیت جوانان استان به میزان 2 میلیون و 500 هزار نفرروز استفاده کرده است.

* 50 دستگاه اجرایی از ظرفیت بسیج سازندگی مازندران استفاده می‌کنند
وی با اشاره به اینکه در تابستان 88 فقط از 23 دستگاه اجرایی استان در طرح‌های بسیج سازندگی استفاده شده است، افزود: در سال 89 با پیگیری استاندار مازندران50 دستگاه اجرایی استان از ظرفیت بسیج سازندگی استان استفاده شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه 247 هزار نفر از جوانان استان در طرح‌های بسیج سازندگی در تابستان امسال به‌کارگیری شدند، یادآور شد: این تعداد در قالب2 میلیون و 500 هزار نفرروز بوده است.
وی به حضور جوانان در اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی یکی از عرصه‌هایی است که بسیج سازندگی در آن وارد شده است و جوانان نیز با میل خود در این اردوها مشارکت می‌کنند.

* 57 گروه جهادی به روستاهای مناطق محروم مازندران اعزام شدند
رنجبر تصریح کرد: 57 گروه جهادی به روستاهای مناطق محروم مازندران اعزام شدند که این اردو در قالب گروه‌های 20 نفره به صورت خود اتکا اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه به فرمان مقام معظم رهبری قرارگاه خاتم‌الانبیا موظف شده است که بخشی از درآمد خود را در اختیار استان‌ها برای محرومیت‌زدایی اختصاص دهد، افزود: سهم مازندران در این بخش 5/5 میلیارد تومان بوده است که به مناسبت با این اعتبار 50 خانه بهداشت روستایی، 10 مدرسه، 5 خانه عالم، 38 واحد مجموعه آموزشی، 21 واحد خانه برای محرومان و برای دیگر بخش‌ها هزینه شده است.
وی در مورد مجتمع آبرسانی به روستای المشیر و گیله‌کلای قائمشهر نیز گفت: برای اجرای این طرح 75 متر چاه عمیق حفر شده است.

* بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی وارد می‌شوند
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران افزود: 22 کیلومتر شبکه‌گذاری، تملک یک‌هزار متر زمین، مخزن هوایی 100 هزار لیتری و مخزن زمینی 500 هزار لیتری تعبیه شده است.
وی مجموع اعتبارات هزینه شده این طرح را 800 میلیون تومان اعلام کرد.
رنجبر خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در پروژه‌ها وارد می‌شود که صعب‌العبور بوده و پیمانکاران رغبتی برای اجرایی شدن این پروژه‌ها ندارند.
وی در پایان تصریح کرد: برای محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران از رامسر تا گلوگاه را پوشش می‌دهد.
انتهای پیام/خ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد