رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خبر تازه از احداث کمربندی داخل دریا در رامسر

 

خبر تازه از احداث کمربندی داخل دریا در رامسر

با 6 هزار میلیارد تومان اعتبار؛
پروژه‌های راه ریلی، خشکی و دریا در مازندران در دست اجراست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با 6 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های راه ریلی، خشکی و دریا در مازندران در دست اجرا‌ست.


سید عیسی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: از پروژه‌های ملی و کلان استان مازندران چهاربانده کردن جاده سوادکوه، هراز و آزاد‌راه تهران ـ شمال در محور کندوان و چالوس است که برخی از این فازها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: از محورهای داخل استان نیز چهاربانده کردن محور آمل بابل، کمربندی بابل، کمربندی محمودآباد و فریدونکنار و راه‌های مواصلاتی روستایی نیز در استان مازندران در دست اجرا‌ست که تا پایان سال مالی آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری در حال پیگیری است، افزود: در حال حاضر مطالعات در خصوص خط ریلی شرق به غرب استان گیلان و اردبیل و احداث اتوبان شرق به غرب استان و احداث کمربندی رامسر در داخل دریا در حال مطالعه است.
وی اضافه کرد: کلیات طرح رامسر در شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسیده است.
معاون عمرانی استاندار مازندران بیان داشت: مطالعه فاز صفر کمربندی رامسر با یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که در حال حاضر پیگیر سرما‌یه‌گذار خصوصی هستیم تا این پروژه به‌زودی اجرایی شود.
هاشمی تصریح کرد: با 6 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های راه ریلی، خشکی و دریا در مازندران در دست اجرا‌ست که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار خارجی این پروژه‌ها به‌زودی در مازندران به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/آ30/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد