رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر سهم ممتازی در دفاع مقدس داشت

 

رامسر سهم ممتازی در دفاع مقدس داشت

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:
تدبیر امام کشور را به درک مشترکی از جنگ رساند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: این تدبیر امام راحل بود که همه را به درک مشترکی از جنگ رساند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام مختار نظری پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان رامسر که در سپاه ناحیه رامسر که با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطره سلحشوران عرصه‌های عزت و کرامت است و یادآور ایستادگی و مقاومت ملتی است که یک تنه در برابر قدرت‌های جهنمی و استکباری ایستادگی کردند.
وی اظهار داشت: شهدای ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای پاسداری از خاک کشور عزیزمان کردند، بنابراین آنها به گردن ما حق دارند .
نظری با اشاره به اینکه در میان جانداران عالم انسان تنها به نیروی عقل قادر به دفاع از خود است و هیچ ابزار دفاعی در خود ندارد، ادامه داد: مردمی که در یک سرزمین زندگی می‌کنند اگر مورد حمله دشمن قرار گرفتند باید از خود دفاع کنند و با استفاده از نیروی عقل خود به میدان دفاع بیایند.
وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات دیده می‌شود که دشمنان کشور ما را تهدید می‌کنند و مردم را به رعب و وحشت می‌اندازند اما با موضع‌گیری صحیح ایران، دشمنان پس می‌کشند بنابراین ابزار دفاعی لازم است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: برترین دفاع، دفاع از دین، قرآن و مکتب است.
وی بیان داشت: در یک جنگ نابرابر که کشور ما هنوز ثبات نداشت و ارتش به وسیله مستشاران خارجی اداره می‌شد و به خاطر تغییر و تحولات بعد از انقلاب آمداگی دفاعی نداشتیم، پنج استان و 12 شهر و 1500 روستا به تصرف دشمن درآمد و از طرفی صدام نیز مورد حمایت ابرقدرت‌ها بود.
نظری افزود: غیورمردان ایرانی با اهدا جان خود و رهبری هوشمندانه امام راحل توانستند همچون همیشه حق را بر باطل پیروز کنند.
وی تصریح کرد: اکثریت مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد جنگ شدند و مردم جنگ را اداره کردند و این تدبیر امام راحل بود که همه را درک مشترک رساند.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد