رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات جت اسکی کشور در رامسر

 

مسابقات جت اسکی کشور در رامسر

کیش قهرمان مسابقات جت اسکی کشور شد

خبرگزاری فارس: مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور در محل پارک آبی شهرستان رامسر برگزار شد و جت اسکی بازان کیش در سه کلاس این مسابقه اول شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، رئیس انجمن جت اسکی و اسکی روی آب کشور عصر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات جت اسکی، مسابقات نوپایی است و هم اکنون مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات تیم ملی که مرحله اول آن اردیبهشت ماه در تهران است، برگزار شد.
رضا گل محمدی افزود: مرحله سوم این مسابقات نیز در زمستان در جزیره کیش برگزار خواهد شد که نفرات برتر انتخاب و به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند.
وی در ادامه ضرورت ساماندهی این ورزش را مطرح کرد و اظهار داشت: باید از انرژی بهینه و متراکم جوانان در این ورزش استفاده کنیم و آن را ساماندهی کنیم.
گل محمدی از علاقه‌مندان به این رشته جهت ثبت نام دعوت کرد و ادامه داد: امیدواریم با برگزاری مسابقات به صورت منظم شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت هرچه بیشتر این ورزش شاد و مفرح باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز 21 ورزشکار از تهران، گیلان، مازندران و منطقه آزاد کیش شرکت کردند.
در ادامه مجید قدمی دبیر انجمن جت اسکی کشور بیان داشت: این سری از مسابقات به صورت تایمی برگزار شد و مرحله بعدی به صورت ریسی است.
وی تصریح کرد: دور اول 700 متری و در دورهای بعدی بالاتر خواهد بود و اگر هوا مساعد باشد برای اولین بار فرصت برای بانوان فراهم می‌شود.
قدمی افزود : این ورزش جدید در دو مرحله در تهران و امروز در رامسر به جهت دارا بودن استعدادهای بالای برگزاری مسابقات بین المللی برگزار شد.
در این دوره از مسابقات در کلاس 215 مهدی اکبری از تیم کیش اول، محسن سعادت روبی از گیلان و محسن سلیمی از تهران شوم شدند.
در کلاس 155 نیز محمد اسدپور از کیش اول، مصطفی غلامپور از مازندران دوم و مسعود جلیل نژاد از مازندران سوم شدند.
همپنین در کلاس 255 نیز امید غلام شاه زری از کیش، غلامرضا کیانی مازندران و ارسلان صفوی از مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان نیز برای بانوان یک دور مسابقات مارشال برگزار شد.
انتهای پیام/ی20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد