رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

گامی به سوی تحقق شهر گردشگری الکترونیک رامسر

  

گامی به سوی تحقق شهر گردشگری الکترونیک رامسر

۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۵۳ق.ظ)

گامی به سوی تحقق شهر گردشگری الکترونیک رامسر

خبرگزاری موج -
نمایندگان یک شرکت چینی برای طراحی و اجرای شهر گردشگری الکترونیک رامسر با معاون سرمایه گذاری و طرح‏های سازمان میراث فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش موج به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در آغاز این دیدار مهدی خرم نماینده شرکت چینی HUAWEI با تشریح فعالیت‏های این شرکت گفت: شرکت مذکور در فعالیت‏های مخابرات و فناوری ارتباطات، در دنیا رتبه دوم و در خاورمیانه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان این که تاکنون چندین پروژه شهر الکترونیک را برای چند کشور طراحی و اجرا کرده‏ایم، افزود: تنظیم پیشنهاد اولیه اجرایی، مستلزم ارائه نیازها و ملاحظات سازمان میراث فرهنگی در پروژه مذکور است.
در ادامه این نشست، حسین فاضلی، معاون سرمایه گذاری و طرح‏های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارائه شرح مختصری از جاذبه‏های گردشگری و پتانسیل‏های موجود در این شهر گفت: اجرایی کردن شهر نمونه گردشگری الکترونیک با توجه به مصوبه دولت در سفر به استان مازندران در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.
وی با اشاره به این که در حال حاضر انجام مطالعات طرح شهر نمونه گردشگری الکترونیک رامسر در مرحله انتخاب مشاور است، گفت: شرکت چینی می‏تواند توانمندی‏ها، تجربیات و ظرفیت‏های خود را در زمینه انتقال تکنولوژی و دانش فنی در مشارکت با مشاور ایرانی در این مطالعه قرار دهد.
فاضلی پیشنهاد داد: مسئولان شرکت چینی بازدیدی از جاذبه‏های طبیعی و پتانسیل‏های شهر رامسر و همچنین شهرهای اطراف آن داشته باشند تا برای برنامه ریزی با آگاهی و شناخت کامل اقدام کنند.
این مقام مسئول، انواع روشهای ساخت، بهره برداری و واگذاری (BOT) سرمایه گذاری مستقیم (FPI) و مشارکت عمومی و خصوصی (PPP) را از جمله پیشنهادهای سازمان میراث فرهنگی به شرکت چینی عنوان کرد و از شرکت مذکور خواست به منظور ارائه توانمندی‏ها و معرفی محصولات خود، در نمایشگاه و همایش بین المللی فرصت‏های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و مناطق آزاد ایران که قرار است 10 تا 12 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شود، شرکت کند.
نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:13

سلام باز قطب گردشگری می گم الفبای ان گم شده ؟!!!
میگن نره !!
میگن بدوش
بابا کسی به فکر این نظریه قطبی که گم شده نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد