رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

شنیدن یک خبر جدید از صنایع دفاعی در هر ماه موفقیت بزرگی است

 

شنیدن یک خبر جدید از صنایع دفاعی در هر ماه موفقیت بزرگی است

امام جمعه رامسر:
شنیدن یک خبر جدید از صنایع دفاعی در هر ماه موفقیت بزرگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: در دوران دولت احمدی‌نژاد عادت کرده‌ایم که هر ماه یک خبر جدید از صنایع دفاعی داشته باشیم که این موفقیت بزرگی است که هر کدام از این موفقیت‌ها لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر افزود: در ایام هفته دولت فرصت بسیار خوبی است که که خدمات شایسته دولت را تبلیغ کنیم.
وی تصریح کرد: انصافاً دولت اصولگرای نهم و دهم در خدمتگزاری گوی سبقت را از دولت‌های دیگر ربوده است.
امام جمعه رامسر در ادامه ریسک‌پذیری بالا و به جان خریدن برخی از انتقادات در راستای خدمت‌رسانی را از ویژگی‌های بارز دولت نهم و دهم دانست و ادامه داد: ما در دوران این دولت عادت کرده‌ایم که هر ماه یک خبر جدید از صنایع دفاع داشته باشیم که این موفقیت بزرگی است که هر کدام از این موفقیت‌ها لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی را در دولت نهم و دهم در شهرستان رامسر در دست اجرا داریم که به‌حق توجه ویژه داشته‌اند.
امام جمعه رامسر در ادامه تاکید کرد: در نقطه مقابل هفته دولت فرصتی برای ارزیابی مجدد دولت نسبت به عملکرد خودشان است.
وی در ادامه به نابسامانی امور معشیتی مردم اشاره کرد و گفت: در امور معشیتی هنوز متاسفانه مردم مشکلات زیادی دارند شعارهایی در این زمینه داده شده است، از سوی وزارت بازرگانی اعلام شده است که قیمت‌های تمام شده برای مردم کاهش می‌یابد، اگر دولت تمام توان خود را به کار برد و قیمت‌ها را در حد همان قیمت‌های سال 87 نگه دارد جای شکرش باقی است ولی به جای کاهش قیمت‌ها رو به افزایش است.
‌امام جمعه رامسر در ادامه به رواج بدحجابی اشاره کرد و بیان داشت: در مورد رواج بدحجابی روز به روز نگران کننده‌تر می‌شود، من گزارش کشف حجاب از افراد مطمئن در همین شهرستان داشته‌ام که تاسف بار است این نشان می‌دهد که ما در حال حرکت به سمت کشورهای سوریه و لبنان هستیم.
وی تصریح کرد: عزم جدی درباره مبارزه با بی‌بند و باری و بدحجابی وجود ندارد و اقدامات مقطعی و زودگذری که گاه گاهی انجام می‌شود تاثیرگذار نیست.
باقرزاده افزود: پرونده‌های رسیدگی به بعضی از مفاسد اخلاقی آنقدر سرگردان می‌ماند که در جامعه تاثیر گذار نیست.
امام جمعه رامسر با اشاره به برگزاری عروسی مبتذل در فروردین ماه خاطرنشان کرد: عروسی بسار مبتذلی در 20 فروردین ماه در یکی از مجتمع‌های شهرستان برگزار شد که نامه‌نگاری‌های لازم انجام شد در حالی که چنین پرونده سنگین اخلاقی تنها منجر به بسته شدن 10 روزه آن مرکز ارائه کننده خدمت منجر شد و در شهریور ماه هم هنوز رسیدگی کامل به این پرونده صورت نگرفت، ما باید به جایی برسیم که در این خصوص عزم جدی داشته باشیم، باید در زمینه مبارزه با بی بندو باری تلاش کنیم زیرا این نقطه کور سبب نابودی خانواده‌ها می‌شود.
باقرزاده در ادامه با اشاره به فضیلت ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه زیبایی هاست، در این ماه باید در این مسابقه معنوی شرکت کرده و از همدیگر سبقت بگیریم.
وی افزود: هفته‌ای که در پیش داریم هفته‌ای است که هم شهادت امام علی (ع ) امیر المومنان را در پیش داریم و هم شب‌های قدر را که شب‌های نزول قرآن است.
باقرزاده افزود: سخن گفتن از فضایل امیرالمومنان عبادت است و شنیدن و نوشتن آن نیز عبادت تلقی می‌شود.
امام جمعه رامسر در ادامه خطبه‌های این هفته مقیاس سنجش ما در قیامت را رفتار و اعمال امام علی (ع) دانست و گفت: سعی ما باید بر این باشد که رفتار و کردار ما به او نزدیک‌تر شود.
وی بیان داشت: امام علی (ع) متعلق به زمان خودش نبوده بلکه متعلق به تمامی اعصار است، به همین دلیل مردم عصر او و حتی ما نیز او را به طور کامل نشناخته‌ایم.
باقرزاده در ادامه عدالت را مهم‌ترین بخش زندگی مسلمین دانست و تاکید کرد: برای مسلمین عدالت بسیار مهم است و در جامعه ما بعضی‌ها شعار عدالت می‌دهند تا به مسئولیت برسند و بعضی از افراد نیز مسئولیت می‌گیرند تا عدالت را اجرا کنند و این دو مقوله تفاوت فاحشی دارند، نظام جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیده است و در تمام زمینه‌ها با هوشیاری هر چه تمام‌تر فتنه‌های دشمن را خنثی کرده است، ملت ما با بیداری خود ثابت کرده‌اند که تاریخ تکرار نمی‌شود و عبرت‌آموزی خود را در بهترین شکل به نمایش گذاشته‌اند.
امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان قرار داریم که به هفته ایتام نامگذاری شده است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهترین شکل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این هفته فرصت مغتنمی برای دستگیری از فقرا و نیازمندان است که باید عنایت ویژه داشته باشیم.
باقرزاده افزود: شب‌های قدر را در پیش داریم که در طول سال استثنایی است.
وی مردم را به اعمال نیک در این ایام دعوت کرد و گفت: در این ایام به ویژه جوانان و نوجوانان ما باید برای کسب توشه آخرت و برای تقویت پایه و اساس زندگی در این ایام تلاش کنند.
باقرزاده در ادامه به روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز بزرگی است و باید با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد