رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:ناامید کردن مردم از نظام بزرگ‌ترین خیانت است

امام جمعه رامسر:
ناامید کردن مردم از نظام بزرگ‌ترین خیانت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر تاکید کرد: ناامید کردن مردم از نظام بزرگ‌ترین خیانت است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر گفت: اخلاص عمل و وظیفه‌شناسی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بوده است‌ و بر اساس گفته شهید رجایی ارتباط با خدا اولی بر هر کاری است‌.
وی اظهار داشت: دولت کلمه وسیعی است و وظیفه سنگین خدمت‌گذاری به مردم را به دوش می‌کشد.
باقرزاده ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی هرکارمندی باید مقام خدمتگزاری را برای خود یک افتخار بداند و در برابر محرومان احساس وظیفه بداند و آگاه باشد که مردم اربابانی هستند که به ما رجوع می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: خدمت شایسته یک مسئول آن آست که صادقانه و بدون تاخیر باشد و همچون رجایی و ‌باهنر سعی کند با اخلاص عمل در دل مردم جای پیدا کند.
امام جمعه رامسر بیان داشت: کسی که عرصه خدمتگزاری را برای خود فریضه می‌داند باید حق الهی را به جای آورد، نظام الهی نمی‌پسندد که آمار ساعات کار واقعی یک کارمند در روز کمتر از یک ساعت باشد‌.
وی تصریح کرد: کسی که در مقام کارمند و مسئول است باید از بیت‌المال درست و به جا استفاده کند و باید ضرورت کار خود را بشناسد و آن را ادا کند.
باقرزاده افزود: در نظام اسلامی هر یک از ما به عنوان رکن اصلی خدمتگزاری تلقی می‌شویم و مردم نیز باید نسبت به خدماتی که ارائه می‌شود قدرشناس باشند.
وی ناامید کردن مردم به نظام اسلامی را به عنوان بزرگترین خیانت عنوان کرد و گفت: امروز بزرگ‌ترین خیانت به نظام این است که ما با کوتاهی در انجام وظایف خود نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد