رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

90 پروژه از هفته دولت سال گذشته تاکنون در رامسر افتتاح شده است

   

90 پروژه از هفته دولت سال گذشته تاکنون در رامسر افتتاح شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از افتتاح 90 پروژه از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالصمد صفر‌نژاد ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رامسر گفت: این میزان افتتاح پروژه‌ها در کمتر جایی از استان مشاهده شده است و اگر پروژه‌‌های ملی را نیز به آن اضافه کنیم با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال همراه بوده است.
وی اظهار داشت: وفاق و همدلی مدیران رامسر زبانزد مدیران استانی است که همین اتحاد سبب پیشرفت شهرستان شده است.
صفرنژاد ادامه داد: در رامسر 12 طرح دریا داریم که در مقایسه با شهرستان‌های همجوار مانند نوشهر و تنکابن که تنها دو طرح دریا دارند وضعیت بسیار مناسبی داشته و این مسئله سبب شده است که دو سال متوالی به لحاظ وضعیت دریا رتبه اول استان را کسب کرده و همچنین هیچ غرق شده‌ای در دریا در سال 89 نداشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: پوشش دادن توریست و مسافران بسیاری که به ویژه در ایام تعطیل به این شهرستان سفر می‌کنند با اعتبارات و امکانات 70 هزار نفری شهرستان کار سختی است اما تاکنون در این کار موفق و نمونه بوده‌ایم.
فرماندار رامسر بیان داشت: موتور حرکت هر اداره‌ای کارمندان آن هستند و اگر تلاش کارمندان ادارات نباشد ادارات ما موفق نیستند و کسب رتبه‌های برتر استانی ناشی از تلاش کارمندان دستگاه‌هاست که جای تقدیر دارد.
وی تصریح کرد: در انتخاب کارمندان و مدیران نمونه سعی شده است آیتم‌های مختلف لحاظ شود و حضور به موقع مدیران در جلسات، افتتاحیه‌ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همچنین اطلاع‌رسانی مدیران و ارتباط با رسانه‌ها از جمله ویژگی‌هایی بوده است که در این انتخاب دخیل بوده است.
صفرنژاد افزود: مدیر دو اداره شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شهرستان که دارای ویژگی‌های مربوط برای حضور در جشنواره شهید رجایی بوده اند معرفی شدند.
در ادامه از 120 کارمند و شش مدیر نمونه شهرستان رامسر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد