رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح چند پروژه گازرسانی در رامسر

افتتاح چند پروژه گازرسانی در رامسر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بهره‌برداری 15 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 159 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران‌، محسن عرب مقصودی اظهار داشت: روستاهای فرح آباد، آب بخشان، پاسکی محله، تیرکان، میان محله و کته پشت آمل، گوهر سرا و حسن سرای رامسر و کنده سرک و چرخچی محله تنکابن در هفته دولت از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه 33 هزار و 951 متر شبکه در این 10 روستا اجرا شده است، تعداد علمک مورد نیاز برای گازرسانی به این روستاها را 726 علمک عنوان کرد و گفت: با گازرسانی به این روستا 807 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
عرب مقصودی همچنین درباره پروژه‌های ساختمانی و صنایع ایستگاه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: ایستگاه‌های تقلیل فشار در چالوس، گازرسانی به سی‌ان‌جی بابلسر، گازرسانی به سی‌ان‌جی قائمشهر و افتتاح ساختمان اداری و مسکونی اداره گاز تنکابن نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از افتتاح پروژه گازرسانی به زیراب سوادکوه همچنین پروژه خط تغذیه شیرگاه به زیراب با اجرای 99 هزار و 84 متر شبکه به عنوان دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت یاد کرد.
در استان مازندران به مناسبت هفته دولت حدود یک هزار پروژه عمرانی، خدماتی، گردشگری در شهرهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد