رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

300 هزار مترمربع پروژه در کتالم و ساداتشهر در دست اجراست

 

300  هزار مترمربع پروژه در کتالم و ساداتشهر در دست اجراست

خبرگزاری فارس: شهردار کتالم و سادات‌شهر مازندران اعلام کرد: بالغ بر 300 هزار مترمربع پروژه تجاری، مسکونی و توریستی در کتالم و سادات‌شهر در دست اجرا است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، احمد توانا سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از این تعداد 30 پروژه آن بالای 7 هزار متر مربع است.
وی افزود: در سال 88 حدود 4 میلیارد ریال اعتبار نهضت آسفالت داشته انجام شدکه بیش از 30 میلیارد ریال برای آسفالت هزینه شد.
توانا از عملکردهای دیگر شهرداری کتالم و سادات شهر به خرید ماشین آلات اشاره کرد و ادامه داد: امسال توانستیم از اعتبارات دولتی و شهری حدود 4 میلیارد ریال ماشین آلات از قبیل دو دستگاه کامیون، دو دستگاه کامیونت، یک دستگاه پژو 405 و ... خریداری کنیم و ماشین آلات آتش‌نشانی را بازسازی و تجهیز کردیم و همچنین بیش از 500 میلیون ریال بابت تجهیزات و وسایل آتش نشانی و خدمات شهری هزینه کرده‌ایم.
‌وی خاطرنشان کرد‌: زمینی نیز در سادات‌شهر توسط خانواده سروش برای احداث ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی اهدا شده است که در آینده‌ای نزدیک کار احداث آن آغاز می‌شود.
توانا اضافه کرد : 15 هزار مترمربع زمین فوتبال در کتالم، 700 مترمربع زمین برای احداث پارک محله‌ای در کوی آزادگان و همچنین 3 هزار متر مربع زمین بازار روز سادات‌شهر نیز خریداری شده است.
‌وی بیان داشت: بازار روز کتالم نیز با بیش از صد غرفه بالغ بر 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در 22 بهمن سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
توانا بیان داشت: برای این پروژه 5 میلیارد ریال از منابع شهرداری هزینه شده است.
شهردار کتالم و سادات‌شهر رمز موفقیت خود و شورا‌ی اسلامی شهر را در تعامل، تفاهم و پیگیری امور مربوط به اجرایی شدن پروژه ها دانست و تصریح کرد: رمز موفقیت ما احترامی است که در شهرداری و شورا حاکم است و ما تمام این اقدامات را در سایه تعامل همه حانبه به انجام خواهیم رساند.
در ادامه این نشست محمود باکی عضو شورای شهر رامسر و نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان پس از تشکر از خبرنگاران گفت: ارزش خبرنگار بسیار بالاست و باید آزادانه تفکر خود را مطرح کند.
وی افزود: خبرنگاران باید صداقت و راستی را در قلم‌هایشان داشته باشند و از قلم خود در درجه اول در راه خدمت به مردم و در درجه دوم خدمت به خودشان استفاده کنند.
باکی بیان داشت: ما بسیار خرسندیم که چنین فردی شهردار ماست و به عنوان مدیر عامل شهر انجام وظیفه می‌کند، ما در کارهایمان با توجه به نظرسنجی که از مردم داشته‌ایم موفق بوده‌ایم و این امر جزء با تعامل و پیگیری‌های شدید شهردار و اعضای محترم شورا میسر نبود.
وی افزود‌: شناخت فکری شهردار بسیار مهم است و حال که ما می‌بینیم راه شهردار راه مردمی است و راه شهر را ادامه می‌دهد، همه گونه تعامل را خواهیم داشت و او را حمایت می‌کنیم ‌و خود شورا نیز برای اینکه از پراکنده‌گویی خارج شود، حیطه وظایفات را تقیسم‌بندی کرده و هر یک از اعضا در حیطه وظایف خود تلاش می‌کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
moh3en شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:22 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد