رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مطالعات فرود هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رامسر آغاز شد

 

مطالعات فرود هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رامسر آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: مطالعات فرود هواپیمای بوئینگ در فرودگاه رامسر آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالصمد صفرنژاد صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته دولت درباره فرودگاه رامسر بیان داشت: این فرودگاه در ابتدا تنها برای نشستن هوایمای ایرباس پیش‌بینی شده بود، ولی اکنون مطالعاتی در حال انجام است که باند فرودگاه از 2 هزار و 700 متر به 4 هزار متر افزایش یافته تا هواپیمای بوئینگ نیز در آن فرود آید.
فرماندار رامسر تصریح کرد: اعتبار خوبی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده و در سال گذشته 24 میلیارد تومان اعتبار و در سال جاری نیز 20 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
وی از بهره‌برداری از 32 پروژه این شهرستان با اعتبار 26 میلیارد و 435 میلیون ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.
صفرنژاد افزود: در هفته دولت برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده و سعی بر این است تا پروژه‌های انجام شده را به بهره‌برداری برسانیم.
وی اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های کشاورزی، واحدهای مسکونی، آبرسانی، آسفالت، بهداشت و درمان بوده و بر اساس اعتباری که به ما واگذار شده است، پروژه را تحویل می‌دهیم.
صفرنژاد ادامه داد: بیشتر مردم درباره پروژه‌های زیرساختی اطلاع درستی ندارند و لازم است در این زمینه اطلاع رسانی درست شود.
وی از بهره‌برداری پروژه تصفیه خانه رامسر تا مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: شبکه‌های زیرزمینی آب شهرستان پوسیده است و برای ترمیم آن به 4 میلیارد اعتبار بوده که در حال پیگیری آن هستیم.
فرماندار رامسر درباره بلوار دریا که از رستوران خلج تا میدان شهید رجایی تمام می‌شود، بیان داشت: این پروژه به همت اداره توسعه راه‌ها در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برق رسانی بلوار دریا نیز در حال مطالعه است و اگر این اقدامات انجام گیرد پیش‌بینی می‌شود ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری خوبی در آن حوزه رونق بگیرد، افزود: در محور سه راه حریس با توجه سازمان گردشگری با اعتبار 200 میلیون تومان با تعریض جاده میرزا کوچک خان آغاز شده است.
صفرنژاد بیان داشت: با احداث شهرک صنعتی علاوه بر اعتباری به مبلغ 400 میلیون تومان که هم اکنون از استان اختصاص داده شده به 500 میلیون تومان دیگر برای ساخت زیرساخت‌ها مانند راه و آسفالت نیاز بوده و در حال حاضر زمین در نظر گرفته شده، 23 هکتار است که قابل افزایش است.
وی با اشاره به اینکه شهرک دامپروری نیز 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان داشت: برای روکش آسفالت بلوار معلم نیز قول اعتبار 250 میلیون تومانی گرفته شده است.
صفرنژاد از طرح توسعه مطالعاتی جواهرده خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح بافت با ارزش جواهرده در دستور کار قرار دارد و بنیاد مسکن کار خود را آغاز کرده و 10 نقطه حادثه خیز در جواهر ده نیز شناسایی شده است، حذف پیچ‌های خطرناک آن در دستور کار قرار دارد تا جاده عریض‌تر و حادثه‌ها کمتر شود.
فرماندار رامسر درباره حذف سیم‌ها و تیرهای برق نیز گفت: این طرح در حوزه شهری مطالعات آن انجام شده و در حال پیگیری هستیم.
وی در مورد جایگاه سی ان جی نیز افزود: در حال حاضر یک جایگاه وجود دارد که تا پایان سال جاری به چهار جایگاه افزایش پیدا می‌کند.
صفرنژاد در پایان درباره کنارگذر ساحلی رامسر نیز تاکید کرد: کنار گذر ساحلی رامسر طرح بزرگی است که در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد