رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بزودی جایگاه سوخت فرودگاهی کشور در رامسرافتتاح می شود

 

بزودی جایگاه سوخت فرودگاهی کشور در رامسرافتتاح می شود

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت فرودگاه نوشهر همزمان با نخستین روز از هفته دولت و با حضور معاون استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس پیش از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه این مرکز چهل و چهارمین جایگاه سوخت فرودگاهی کشور است، بیان داشت: در دولت نهم و دهم تاکنون هفت مرکز سوخت‌گیری و عملیاتی احداث و به بهره‌برداری رسیده است و با تکمیل جایگاه سوخت رامسر این تعداد به 45 مرکز می‌رسد.
سید‌محمود طاهری افزود: جایگاه سوخت فرودگاه نوشهر از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوده است که با اعتبار 850 میلیون تومان از نیمه دوم فروردین ماه 87 عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: مراکز سوخت‌گیری در فرودگاه‌ها آنها را در جدول جهانی قرار می‌دهد و رتبه فرودگاه را بالا برده و در سازمان جهانی هوایی ثبت می‌کند.
طاهری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تجهیزات اختصاصی این مرکز فیلتر سوخت و خودروی سوخت نشان آن است که باید به دو دستگاه ارتقا یابد.
وی تصریح کرد: با توسعه فرودگاه نوشهر شاهد تحولات بزرگی در بازرگانی، گردشگری و تسهیل در ارتباطات و جذب گردشگر خواهیم بود.
وی در پایان اظهار داشت: امروز همزمان دو جایگاه سی‌ان‌جی در تنکابن با اعتبار بالغ بر 2.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار نوشهر نیز در این مراسم گفت: مصوبات و پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال‌های اخیر قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.
سیدهاشم فاطمی افزود: مصوبات سفر رئیس جمهوری در دو دوره بیش از 600 میلیون تومان بوده است و تنها نیروگاه برق بالای 300 میلیارد تومان اعتبار داشته است.
وی با اشاره به فرودگاه نوشهر نیز بیان داشت: در حال حاضر بیش از پنج پرواز به مشهد و سه پرواز به تهران از این فرودگاه انجام می‌شود که امیدواریم با ایجاد این زیرساخت بزرگ توسعه هرچه بیشتر این فرودگاه را شاهد باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد