رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهره‌برداری از فاز نخست محوطه‌سازی منطقه نمونه ساحلی رامسر

 

بهره‌برداری از فاز نخست محوطه‌ سازی منطقه نمونه ساحلی رامسر

در هفته دولت؛
14 میلیارد تومان پروژه گردشگری در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح حدود 14 میلیارد تومان پروژه گردشگری به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.


مهران حسنی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به بهره‌برداری 19 پروژه این اداره کل در هفته دولت بیان داشت: از این تعداد 12 پروژه شامل مرمت و بازسازی خانه تملک شده عبادی آمل، افتتاح فاز نخست بازسازی و مرمت مسجد فرحآباد ساری، آسفالت و زیرسازی راه دسترسی به منطقه نمونه دریای آرام گلوگاه به طول چهار کیلومتر و بهره‌برداری از فاز نخست محوطه‌سازی منطقه نمونه ساحلی رامسر به مساحت 17 هزار متر مربع است.
مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به دیگر موارد 12 پروژه هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای دیوار گابیون فاز دوم پروژه گردشگری چشمه کیله تنکابن، اجرای جاده ساحلی به طول 530 متر و عرض 10 متر شامل زیرسازی، آسفالت، جدول و موج شکن ساحلی خیابان رادیو دریای چالوس، افتتاح مرمت خانه تاریخی نجفی و کارگاه تولیدی آموزشی رشته‌های منسوخ شده بومی استان در بابل، افتتاح کارگاه تولیدی صنایع دستی منبت و معرق در گتاب، بهره‌برداری از خانه تاریخی رمدانی و کارگاه تولیدی آموزش رشته‌های منسوخ شده بومی استان در ساری و افتتاح مرمت و بازسازی برج مقبره آقا شیخ تکیه رزن بلده شهرستان نور از جمله این پروژه‌ها است.
حسنی ساختمان مجموعه بین راهی بلیران آمل به طول 200 متر مربع را از جمله مجموع 12 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد و بیان داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی 38 میلیارد و 414 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از بهره‌برداری هفت واحد اقامتی و پذیرایی در حوزه گردشگری مازندران خبر داد و بیان داشت: این پروژه‌ها شامل بهره‌برداری از رستوران امیر و هتل آپارتمان کاسنیک در چالوس، متل باران سبر کلاردشت سامان، رستوران ستاره شمال در جویبار، یک باب واحد پذیرایی در نوشهر و یک باب هتل در فریدونکنار است.
حسنی در پایان گفت: برای بهره‌برداری این پروژه‌ها حدود 10 میلیارد تومان از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعطای تسهیلات بانکی هزینه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد