رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی گاز ایران در رامسر

 

نخستین المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی گاز ایران در رامسر برگزار شد

خبرگزاری فارس: بانوان ورزشکار زیر 26 سال شرکت گاز استان اصفهان در نخستین المپیاد ورزشی این شرکت افتخارآفرینی کردند و موفق به دریافت پنج مدال رنگارنگ شدند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز این استان، تیم ورزشکاران بانوی اعزامی شرکت گاز استان اصفهان با دریافت پنج مدال و کسب بهترین بازیکن اخلاق به کار خود پایان داد.
نخستین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال شرکت ملی گاز ایران در رامسر برگزار شد و با برگزاری مراسم اختتامیه، نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.
در این مسابقات یک‌هزار و 100 ورزشکار از 32 شرکت تابعه در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت پرداختند که در پایان، شرکت گاز استان اصفهان در سه رشته تکواندو، شنا و بدمینتون موفق به کسب مدال و شیدا محمدی به عنوان بازیکن با اخلاق شناخته شد.
در این مسابقات مژده صالحی موفق به کسب مدال طلا در رشته تکواندو شد و عارفه مطیعی در رشته شنا مقام دوم را کسب کرد.
سیمین سبزیان نیز موفق به دریافت مدال برنز رشته تکواندو شد و شیدا محمدی علاوه بر کسب مقام سوم در رشته بدمینتون، به عنوان بهترین بازیکن با اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شد.
همچنین تیم بدمینتون بانوان شرکت گاز استان اصفهان با حضور سحر شکری، شیدا محمدی، هما فخر زارع و فهیمه طاهرزاده مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد