رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:‌آمریکا 13 هزار میلیارد دلار بدهی دارد

 

امام جمعه رامسر:
‌آمریکا 13 هزار میلیارد دلار بدهی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با بیان اینکه آمریکا با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند گفت: آمریکا هم اینک 13 هزار میلیارد دلار بدهی دارد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های نخستین جمعه ماه مبارک رمضان به کودتای ننگین 28 مرداد اشاره داشت و بیان داشت: تاریخ برای ما عبرت است و ما باید تلاش کنیم که حربه‌های دشمن و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.
باقرزاده افزود: در کودتای 28 مرداد سال 1332 آمریکا به دنبال بر‌اندازی ایران بوده است و از تبلیغات منفی، اغتشاشات خیابانی و فضاسازی منفی علیه روحانیون استفاده کرد تا فضای کشور را مسموم کند و سال گذشته نیز همین ماجرا تکرار شده است که تفاوت آن در هوشیاری مردم بوده است.
وی اضافه کرد: چون روحانیون پاسدار حریم این ملتند، اگر بخواهند ملت را از بین ببرند، پاسداران آن را تخریب می‌کنند، ملت ما در سال 1332 بیدار نبوده و در صحنه حاضر نبوده‌اند اما در توطئه سال گذشته مردم ما با هوشیاری هر چه تمام‌تر، پشت سر نظام اسلامی و در سایه حضرت امام زمان (عج) پیروز شدند.
وی افزود: حادثه کودتای 28 مرداد هرگز تکرار نخواهد شد و اکنون همان طوری که هفته گذشته اعلام شد، امریکا خود دچار بحران شدید اقتصادی است و 13 هزار میلیارد بدهی اعلام شده است که به‌ دین دلیل اوباما با شرمساری تمام اعلام کرده است که بیشتر کارمندان ایالت‌های مختلف به دلیل بحران اقتصادی برکنار شده اند، امریکا باید به فکر مشکلات خود بوده و دلش نباید برای حقوق بشر در کشور ما بسوزد.
وی گفت: آنها بهانه دیگری نداشته و امروز پرونده قضایی زن فاسده را علم می‌کنند و اینها همه نشان دهنده شکست آمریکا است.
‌باقرزاده با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان افزود: ماه رمضان با تمام خوبی‌ها و زیبایی‌ها فرا رسیده است که باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم.
‌وی اظهار داشت: ماه رمضان ماه پرداختن به خویشتن و ماه انس با قران، دعا و مساجد است، ماهی که باید ابعاد معنوی را در خود و جامعه تقویت کنیم و تمرین کنیم که از گناه دور بمانیم.
امام جمعه رامسر ادامه داد: گناه بلای خانمان‌سوزی است که ایمان را بر انداخته و انسان را از خدا دور می‌کند.
‌وی بیان داشت: آنچه که سبب افول تمدن‌های بزرگ شده است گناه و معصیت است، ماه مبارک رمضان به ما می‌آموزد که اگر بخواهیم لذت نزدیکی خدا را بچشیم، باید از گناه و معصیت دور بمانیم.
وی در ادامه سخنان خود به هفته مساجد اشاره کرد و خاطرنشان کرد‌: سازمان کنفرانس اسلامی هفته اخر ماه مرداد را از زمانی که مسجدالاقصی توسط یک یهودی استرالیایی به پشتوانه صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد به هفته مساجد نامگذاری کرد که باید این هفته را گرامی بداریم.
باقرزاده با اشاره به اینکه مساجد کانون مهر و محبت دل‌های مومنین است، افزود: مسجد محل دفاع و کانون حل مشکلات مردم است، با آنکه امروزه حل منازعات بین مسلمین به سمت دستگاه‌های قضایی می‌رود اما هنوز این نقش در مساجد نیز پا برجاست.
وی ادامه داد: چون مسجد محلی برای بسیج و دفاع است داشتن یک پایگاه بسیج در مساجد ترویج می‌شود که امری بسیار پسندیده است، اگر قدرت داشتید که ریسمان شیطان را پاره کرده و وارد مساجد شوید شجاع و پیروز هستید.
وی بیان داشت: روحانیون مشعل داران هدایتاند و باید در ماه مبارک رمضان کمر به همت آموزش احکام الهی ببندند.
باقرزاده افزود: سالروز غرورمندانه حزب الله لبنان را در پیش داریم که در جنگ 33 روزه صهیونیست‌ها را به زانو در آورده‌اند که در این جنگ پیروز واقعی ایران و شکست خورده واقعی آمریکا بوده است‌.
وی تصریح کرد: هدف افراد در این جنگ تولد خاورمیانه‌ای جدید تحت سلطه خودشان بوده است که گروه مقاومت حزب الله با قدرت ایمان و نیروی شهادت‌طلبانه این هدف دشمن را محکوم به شکست کردند که امیدواریم این شکست‌ها مستمر و پایدار باشد.
خطیب جمعه رامسر در ادامه خطبه‌های این هفته به ورود آزادگان سرافراز به میهن اشاره داشت و گفت: ما باید به قیام جانبازان و آزادگان و خانواده‌های ایثارگر ارج نهیم که با مقاومت و صلابت جنگیدند و مجسمه عزم و قدیت ملت ایران بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد