رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اردوی تیم ملی پینگ پنگ دانش‌آموزی کشور در رامسر

  

اردوی تیم ملی پینگ پنگ دانش‌آموزی کشور در رامسر 

خبرگزاری فارس: مربی تیم پینگ‌پنگ دانش‌آموزی از دعوت 30 پینگ‌پنگ‌باز دانش‌آموز به نخستین مرحله اردوی تیم ملی دانش‌آموزی کشور خبر داد. 

محمدحسین وهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این تعداد در پایان نخستین دوره مسابقات پینگ‌پنگ دانش‌آموزی کشور در گرگان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: تیم پینگ‌پنگ دانش‌آموزی کشور چهار مرحله اردوی آماده سازی خواهد داشت و در هر مرحله چهار نفر از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد.
مربی تیم پینگ‌پنگ دانش‌آموزی تصریح کرد: نخستین مرحله اردوی تیم پینگ‌پنگ دانش‌آموزی کشور بعد از ماه مبارک رمضان در اردوگاه دانش‌آموزی رامسر برگزار می‌شود.
وهابی به دعوت سه پینگ‌پنگ باز مازندرانی در اردوی دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: امیرحسین رزاق‌نیا، حسین ولی‌نژاد و علی شائری از مازندران در این اردو حاضر هستند.
وی اضافه کرد: این پینگ‌پنگ بازان مازندرانی نخستین دوره مسابقات پینگ‌پنگ دانش‌آموزی کشور در گرگان درخشش خوبی داشتند و در قالب تیم دانش‌آموزی مازندران عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.
این مربی پینگ پنگ کشور تصریح کرد: در نخستین دوره مسابقات پینگ‌پنگ دانش‌آموزی کشور در گرگان 24 تیم دانش آموزی از استان‌های کشور در گرگان با هم رقابت کردند.
محمدحسن وهابی که چندی قبل عهده‌دار هیئت پینگ پنگ مازندران بود، به علت مشکلات تربیت بدنی استان و فدراسیون پینگ پنگ با وی، از سمتش برکنار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد