رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

طرح اوقات فراغت هسته‌های فرهنگی رامسر پایان یافت

 

طرح اوقات فراغت هسته‌های فرهنگی رامسر پایان یافت

خبرگزاری فارس: اختتامیه طرح اوقات فراغت هسته‌های فرهنگی رامسر برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت، هسته‌های فرهنگی و نخبگان فرهنگی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر، دانش آموزان، والدین، فرمانده انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر در این مراسم گفت: آموختن و فراگیری باید انسان را به مرحله‌ای برساند که توانایی در او ایجاد کند و افراد را به شناخت برساند.
عبدالوهب فرید افزود: اگر شناخت نباشد انسان به بیراهه می‌رود همان طوری که امام علی (ع) می‌فرماید:« کسی که بدون دانش و شناخت عمل کند مانند کسی است که در بیراهه سیر می‌کند» ما باید تلاش کنیم خود را از بیراهه دور کرده و به مسیر کمال نزدیک کنیم.
فرید اظهار داشت: ما انسان‌ها متعلق به این جهان نیستیم و سرمنزل اصلی ما ملکوت است.
وی بیان داشت: ما باید تلاش کنیم تا با حرکت در مسیر درست به سرمنزل اولیه و اصلی خود باز گردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر طی سخنانی جوانان را سرمایه‌های عظیم این مرز و بوم دانست و گفت: جوانان از سرمایه‌های مهم این مرز و بوم‌اند که باید مراقب اوضاع جامعه باشند و ما باید تلاش کنیم تا جوانان ما در دام شیاطین گرفتار نشوند.
نصرت‌الله امانی افزود: امروزه دشمنان برای انحراف جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا این سرمایه‌های ارزشی را از جامعه بگیرند اما ما نباید بگذاریم تا دشمنان به اهداف شومشان برسند و این امر در سایه وحدت و همدلی و ترویج فرهنگ اسلامی و همچنین آموزش جوانان میسر می‌شود.
وی در پایان افزود: ما باید کمر همت بسته تا با استقامت و هوشیاری هر چه تمامتر توطئه‌های دشمنان را همانند گذشته ناکام بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد