رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دیدار مردم رامسر با آیت‌الله نوری همدانی

 

دیدار مردم رامسر با آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار رامسر در آستانه ماه مبارک رمضان با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کردند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در این دیدار که پیش از ظهر امروز در مصلای شهرستان رامسر برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، امام جمعه، فرماندار و مدیران و روسای ادارات شهرستان رامسر و جمع کثیری از مردم این شهرستان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان رامسر با ابراز خرسندی از اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان چهره نورانی عالم عالیقدر، مجتهد فرزانه آیت‌الله نوری‌همدانی را در بین مردم رامسر شاهد هستیم، گفت: حضرت آیت‌الله نوری همدانی سابقه 60 ساله تدریس و تربیت شاگردان ممتاز و برجسته داشته و ایشان از پیشتازان جهاد اسلامی و از مریدان امام راحل بوده و از شاگردان امام (ره) در عرصه‌های مختلف بودند.
حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده اظهار داشت: قیام بزرگ مردم شریف قم در 19 دی سال 1356 برگ زرینی از تاریخ اسلامی است و نقش موثر این مرجع عالیقدر در آن قیام ثبت و ضبط است، همان قیامی که در آغاز انقلاب اسلامی در سال 57 نقش مهمی داشته است.
باقرزاده ادامه داد: در آغاز انقلاب اسلامی تا به الان کاملا هماهنگ با آرمان‌های امام راحل گام برداشته و بعد از امام نیز همیشه مدافع اهداف ایشان بوده‌اند و همیشه راهنمای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده و اوج این راهنمایی را در سال گذشته در ایام انتخابات مشاهده کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: زمانی که دشمنان اصل انقلاب اسلامی را هدف گرفته بودند، مستکبرین که از مواضع علما و بزرگان آگاهی داشتند و با این مواضع روشنگرانه دشمنان خار شدند و بین تمام علما کسی که روشنگرانه‌تر و شفاف‌تر از مواضع مقام معظم رهبری دفاع کردند، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی بودند.
امام جمعه رامسر خاطر‌نشان کرد: رامسر وجهه جهانی دارد اما وجهه اصلی این شهر مردم ولایتمدار و ولایت دوست این شهرستان است که در طول تاریخ علمای بنام و مشعل‌های هدایت زیادی در رامسر وجود داشته و این شهرستان با تقدیم 266 شهید، ده‌ها جانباز و ده‌ها آزاده دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کرده است.
در ادامه فرماندار رامسر نیز بیان داشت: مردم شهرستان رامسر در تمام‌ عرصه‌های انقلاب اسلامی حضوری شکوهمند داشته‌اند.
عبدالصمد صفرنژاد افزود: ادارات مردم رامسر به ولایت مقام معظم رهبری و همه علما و مسئولان بسیار زیاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد