رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:مسئولان حق مواخذه خبرنگاران منتقد را ندارند

 

فرماندار رامسر:
مسئولان حق مواخذه خبرنگاران منتقد را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: مسئولان رامسر حق مواخذه خبرنگاران منتقد را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالصمد صفرنژاد عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رامسر که به همت فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و شهرداری رامسر برگزار شد، افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.
وی اظهار داشت: ما انتقاد سازنده را می‌پذیریم و اگر هر خبرنگاری از مسئولی انتقاد کرد و آن مسئول وی را مورد بی‌مهری و مواخذه قرار داد مراتب را به فرمانداری اطلاع دهد تا شخصاً پیگیری کنم.
علی‌اصغر کلارستاقی‌نژاد رئیس ارشاد رامسر نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی بیان داشت: همه خبرنگاران به حساسیت حرفه خود واقفند و باید در سازندگی اجتماع در این عرصه مؤثر باشند.
وی ادامه داد: با همت مسئولان و تلاش‌های صادقانه خبرنگاران در انعکاس درست اخبار، این شهرستان می‌تواند به قله موفقیت صعود کند.
در ادامه طاهر چاووش‌ثانی، سخنگو و عضو شورای شهر رامسر گفت: اطلاع‌رسانی از وظایف خبرنگاران است و خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند.
وی خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاران به قدری مهم است که هم در مسیر مثبت و هم منفی می‌تواند نقش بسیار حساس و مؤثری داشته باشد.
چاووش‌ثانی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی اصحاب رسانه نقش بسزایی در پیشبرد جامعه داشته‌اند و اکنون نیز خبرنگاران با درج اخبار و اهداف مسئولان، افکار عمومی را درباره اقدامات انجام شده مسئولان و نظام اسلامی روشن سازند.
در ادامه محسن مرادی شهردار رامسر نیز گفت: مدیریت شهری از شاخص‌های ویژه‌ای برخوردار است که با رعایت آنها می‌توان راحت‌تر به اهداف شهری دست پیدا کرد.
وی یادآور شد: تسهیل در کار مردم و اعتمادسازی از جمله این شاخص‌هاست.
مرادی بیان داشت: بیش از 70 درصد از مراجعه کنندگان به شهرداری رامسر اعلام رضایت خود را از سامانه 137 اطلاع داده و در بحث تکریم ارباب رجوع نیز همه تلاش‌ها این است که کرامت ارباب رجوع حفظ شود.
وی درباره اعتمادسازی گفت: خبرنگاران باید در مقام شهروندان پرتلاش در ایجاد انگیزه در مسئولان تلاش کنند.
در پایان مراسم از خبرنگاران شهرستان رامسر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد