رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ای رامسریها؛ شهدای رامسر را فراموش کرده ایم؟ (م.حلاجیان)

 

ای رامسریها؛ 

شهدای رامسر را فراموش کرده ایم؟ (م.حلاجیان)

نظرات 2 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

1965grossalentino@gmail.com ,a.jannatsharifi@gmail.com ,aigxb@pohudey.in ,alice@szsupplier.com ,bcsu@greyl.com ,dymnimpaimerr@gmail.com,hoseini_majd@yahoo.com ,invarfkaf@gmail.com ,jillaincline@gmail.com ,makaras111@gmail.com ,mehryadtak@yahoo.com ,nalmedeimmedo@gmail.com ,nippriolitari@pozitifff.com ,omniu5490_76@bk.ru ,sshaniabond@gmail.com ,thorryity@mail.ru ,timoteoadaefy1443@gmail.com ,unatadaysaf@gmail.com ,voctprmorozov888@gmail.com ,yadi52@yahoo.com

آیدا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:00 http://dating2010.mihanblog.com

سلام دوست گلم.امیدوارم خوب و سرحال باشی .[قلب][قلب][قلب][قلب]

وبت رو دیدم.خیلی مفیده.مطالب مناسبی رو به کار گرفتی.کارت درسته.

بهت تبریک میگم.[دست][دست][دست][دست]

امیدوارم که موفق و موید باشی و امید به زندگی همیشه توی قلبت بمونه.

[گل][گل][گل][گل][گل]

راستی عزیز اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.خوشحال میشم.

منو ببخش که خودم رو معرفی نکردم.[گریه][گریه][گریه]

من ایدا هستم.شما رو هم دعوت میکنم تا به وبلاگ من سر بزنید.

[نیشخند][نیشخند][خنده][خنده]

ادرسشو برات مینویسم.http://dating2010.mihanblog.com

یه گروه دوست یابی خیلی جالبه.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

در ضمن میتونی به گروه یاهوی من هم بپیوندی

محل کاملا ایده ال برای تبادل اطلاعات تجربیات و نظرات

بین جمعیت بزرگی از اعضای شبکه ی نت هستش.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو بشی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

این ادرسشه:http://groups.yahoo.com/group/dokhmarkhanoooom

ازت میخوام منو لینک کنی.به اسم پاتق دختر پسرای ناز و با حال ایرانی

فراموش نکنی ها.منم لینکت میکنم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد