رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مهره چینی اپورتونیست ها و آینده کشور(دکتر میلاد محقق)

  

مهره چینی اپورتونیست ها و آینده کشور(دکتر میلاد محقق)

ادامه متن

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:11

جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور بیانیه‌ای با انتقاد از زمزمه‌های جدید مذاکره با شیطان بزرگ خواستار توضیح مسئولین در رابطه با مذاکره با شیطان بزرگ به مستضعفین شدند.

به گزارش ایلنا متن بخشهایی از این بیانیه بدین شرح است:

سوال این جاست که کدام یک از این شرایط تغییر کرده است؟ آمریکا از روحیه استکباری خویش دست برداشته است و حمایت از رژیم نامشروعی که در همین روزها حرمت قبله اول را هتک کرد و نمازگزارن را نیز به گلوله بست کنار گذاشته است؟ یا دخالت در امور داخلی ایران توقف یافته است؟ یا غرامت مسافرین ایرباس و نفت کش‌ها و سکوهای نفتی کشور که به وسیله آمریکا منهدم شد و دارایی‌های بلوکه شده‌ای که برگردان آن ها؛ با احتساب تاخیر سی ساله از کل کارخانه بویینگ بیش تر می شود با اهدای چند هواپیما خاتمه یافته است؟

جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن محکوم کردن هر گونه عقب نشینی از مطالبات سی ساله مردم ایران که در قالب شروط مشخص شده به وسیله مقام معظم رهبری که در چهار سطح مشخص شده است به عنوان تریبون مستضعفینی که سه دهه هزینه های آرمان گرایی و مقابله با استکبار را پرداختند و با رای حماسی خویش در 22 خرداد نه بزرگ به کرنش کنندگان مقابل شیطان بزرگ را با صدای بلند به گوش جهانیان رساندند، اعلام می دارد:

1- مستضعفین و سربازان ولایت فقیه دست دادن با ظالمین بر سر مزار شهدای عدالت و آزادی را بدون تحقق منویات سی ساله مردم ایران و شروط رهبر معظم انقلاب و امام راحل برنمی تابند و نخواهند گذاشت، ثمره سی سال مقاومت مردم ایران در میان هیاهوهای سیاسی و فشار غربزدگان و آشوب دشمنان راه امام در لوای خط امام فدا گردد و مهم ترین عامل صدور انقلاب و بیداری اسلامی به ثمن بخس مورد مصالحه قرار گیرد.

2- مسئولین باید در مورد مسائل مربوط به این مسئله به صورت شفاف با افکار عمومی سخن گفته و نسبت اقدامات طی شده در خصوص شروط ملت ایران برای مذاکره با شیطان بزرگ را به مستضعفین توضیح دهند و خوب است اندکی تامل کرده و از خود بپرسند که چه روی داده است آنهایی که شب وروز خواب مذاکره با شیطان را می‌بینند اینچنین منافقانه به حمایت از برخی اقدامات وحرکات دستگاه دیپلماسی میپردازند؟!

3- آن هایی که آرزوی مذاکره با آمریکا را در سر می پروانند و به تعبیر مقام عظمای ولایت یا با الفبای سیاست بیگانه اند یا با الفبای غیرت؛ بدانند که ملت ایران به احدی اجازه تخطی از این اصول را نخواهد داد و در سر فرصت تکلیف خستگان و ترسوهایی که ملت و دولت و دستگاه دیپلماسی را به پذیرش نسخه های ذلیلانه مفتی های اسلام آمریکایی چون نهضت آزادی در لفافه‌های رنگین دعوت می کنند مشخص خواهد کرد

پوریا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید.

ژاله جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 http://rele.mihanblog.com

sلام

ممنونم از سایت خوبیتون ، به ویژه قسمت " عکس هایی از رامسر" که بسیار بسیار زیبا هستند.

اگه مایل به تبادل لینک با ما هستید ما رو با نام "رله دانلود" لینک کنید و سپس به ما در قسمت نظرات بلاگ خبر بدید تا شما هم با نام مورد نظرتون لینک بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد