رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ای پرده زن دراز گیسو!(تنهاترین)

ای پرده زن دراز گیسو!(تنهاترین)
با سلام خدمت همراهان گرامی و گرامیان همراه 

دوستی نوشتند : "  خود قانون گذار  قانون حقوق قانون مداری را دور می زند " !!!!!!!! برای من جای بسی تعجب هست که یک شهروندآن هم از نوع "آقای داریوش فریاد رامسر "  ( با توجه به حضور پررنگ ایشان در دنیای مجازی و ارایه مطالب و تحلیل های خوب و در جریانِ امور بودن ایشان از مسائل روز شهر ) به این سیاق تحلیل کنند .ادامه

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 http://yellramsar.blogfa.com

با سلام به دوست گرامی و تشکر دارم که طرح موضوع مقایسه این حقیر قابل توجه بحث قرار گرفت ، وقت گرانبهای خود را در این بخش اختصاص دادند . و تشکر ویژه هم رئیس شورای اسلامی شهر سید کمال سیدی داشته قبول یاد آوری فرموده اند که این موضوع را با پیگیری وقابل بررسی دانسته اند .
دو نکته طرح در فرمایشات دوستان وجود دارد . الف ) این جانب خدای ناکرده باب تخریب و یا نگاه بیمار گونه نبوده است . به استناد اینکه عنوان مطلب مقایس یا گلایه بود ! و آخر مطلب هم عرض کردم قضاوت با دوستان نه من حقیر . این دوست خوب که خود را تنها ترین معرفی می کند . ب ) همین قدر شما و رئیس محترم شورای اسلامی شهر قضاوت کرده اید بسی کافی خواهد و قانع کننده خواهد بود .
اما چرا ؟ ! ای پرده در دراز گیسو !!برای عنوان من بود ؟
توضیح : در روند خود جوش بودن مردم و شعف دیگران و ابراز احساسات هیچ جای شک نیست . ممنونم پایدار باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد