رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

 

--- 

 آنچه البته به جایی نرسد فریاد است  

--- 

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!

--- 

داریوش فریاد رامسر 

---

سلام ممنونم از اینکه مطلب نظریه این حقیر را منعکس برای دیگران منعکس نمودید
ولی حقم نبود مارو اینگونه عکسی باشد بماند چون یادم ان روزی است که روزنامه توفیق و گل اقا همه رو به نقد طنز چهره ها رو می کشید دلم را بردم انجا بازم جالب بود .
شاد باشید در ضمن من کلی اخبار و مطالب برای شما  ارسال می کنم و شما هم همیشه این طلف را داشته اید که به نظر دیگران قرار می دهید تشکر ویژه دارم از مدیریت رامسر نیوز


امام بعد اولین خبر یا انتقاد سال ۸۸ محرابی پاسخ دهد
با تصویب و نهائی  شدن قیمت کرایه تاکسی شهرستان در مصوبات شورای اسلامی و شورای تاکسی رانی و تا ۲۵ فروردین هیچ نرخی در تاکسی گران و اعمال  نشود ما شاهد یکباره گران کردن نرخ تاکسی ار ۱۰۰۰ ریال به ۱۵۰۰ ریال بوده ایم  هیچ یک از مسئولین نظارتی شهرستان جواب گو نبودن و حتی کسانی با مسئولین اتحادیه تاکسی مراجعه و گفتند ایرادی ندارد ما گفتیم بصورت آهسته  اعمال کنید اگر ناراخت هستید برید شکایت کنید . به کی باید شکاید کرد آقای مسئول سیاسی ؟‌!!
ایا این درست هست با نزدیک شده به ایام انتخابات این نوع گرانی را به گردن دولت و یا هر مسئولی بگذارند اینجا باید مسئول سیاسی شهر پاسخگو باید باشد چون این تنش باعث نشانه های از بعد دیگر خواهد . 

رامسرنیوز: 

تشکر از داریوش خان که دست به نقد هستند و برای ما مطلب مفید و مبتلا به عموم مردم ارسال فرمودند.زنده باد و انشاءالله ادامه داشته باشد. 

-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد