رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آیا شما سخنگوی شورای شهر هستید؟

 

---

آیا شما سخنگوی شورای شهر هستید؟ 

---  

سلیمان نژاد 

-

به شما رامسر نیوزیهای عزیز سلام عرض می کنم و سال نو را به شما تبریک می گویم.انشاءالله 

سال ۱۳۸۸ برای شما سال خوب و موفقیت آمیزی باشد.در سال گذشته رامسر نیوز خیلی مفید بود و ما خبرهای زیادی رو از رامسر گرفتیم و لی در این اواخر شما بیشتر از شورا و شهرداری خبرهای جانبدارانه داشتید و این درحالی است که در فعالیتهای شورا و شهرداری رامسر ایرادات زیادی دیده می شود.آیا شما سخنگوی شورا هستید؟ 

شما را بخدا بگذارید یک سایتی مثل رامسرنیوز مسیر درست خود را که بهترین عامل موفقیتش بود حفظ کند. 

رامسرنیوز: 

با تشکر از شما سلیمان نژاد عزیز.سال نو بر شما هم مبارک و برای شما سلامتی آرزومندیم. 

ما تنها به انعکاس اخبار شورای اسلامی و شهرداری رامسر پرداختیم و انتقاد شنیدیم.آیا این دو نهاد کار خوب اصلا انجام نداده اند؟باز از شما هم انتظار ارسال مطالب مورد نظرتان را داریم .

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاترین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:56

سلام شب زیبای همه تون بخیر
عید باستانی رو به همه ی عزیزان تبریک می گم . سالی خوش با بهترین آرزوها رو برای همگی خواستارم .

پیشاپیش تشکر می کنم که حوصله می کنید و کامنت طولانی من رو می خونید .

من از کسانی هستم که کمابیش به اکثر وبلاگ ها سر می زنم و تقریبا از روند کاری آنها مطلع هستم .
به غیر از یکی - دو وبلاگ که مدیر مسئول آنها خبرنگارند بقیه ی وبلاگ ها و حتی سایت ها از جمله سایت شورای شهر معمولا ( نه همیشه ، البته مثل اینکه مدتی فعایلت ببیشتری مشاهده می شه ) خبرهاشان در واقع مجموعه ای از اخبار " رسمی " رامسر است که در خبرگزاری ها ی فارس ایرنا و ... درج شده است . البته این وبلاگها و سایت ها گاهی اخبار تولیدی هم دارند که بستگی به دسترسی به اطلاعات و در واقع نزدیک بودن به منبع خبری در تولید و بازتاب با هم متفاوت هستند مثلا بعضی از اخبار در سایت شورای شهر هست که در خبرگزاری ها مشاهده نکردم که البته باید چنین انتظاری داشته باشیم چون دسترسی به بعضی از اطلاعات برای صاحبان دیگر وبلاگ ها مقدور نیست ( مثل وقایع درون شورا وشهرداری ) و یا در وبلاگ رامسر نوشت ، رامسر نیوز ، دریادیم . یا سایت با رامسر گاهی اخباری دیده می شه که در خبرگزاری ها ی رسمی ( فارس ، ایرنا ، ایسنا و ... ) وجود نداره و در واقع تولیدی هست .
نظر شخصی من اینه که از آنجایی که سایت شورای شهر هم یک منبع خبری موثق محسوب می شه ( البته این جمله به معنای تایید کارها ،نوشته ها، اخبارها و تعریف وها وتمجیدها نیست بلکه از لحاظ دسترسی به " سرچشمه " و قریب به صحت بودن حداقل آمار و ارقام و کارهای انجام شده است ) می تونه رفرنس خوبی برای اخبار و بازتاب اطلاعات باشه .
( لازم به ذکر هم هست که اخبار رسمی دیگر خبرگزاری ها هم همچین راه متفاوتی ندارن فقط اخباری رو مشاهده می کنیم که تشخیص داده می شه بشن !!!!! )

ولی از لحاظ بازتاب و در اختیار قرار دادن اخبار " رسمی " رامسر خیلی خوبه از تمام خبرگزاری ها و سایت ها استفاده بشه سوای از موافق بودن با خط مشی فکری و عملی .
به هر حال فکر می کنم با این کار اطلاع رسانی و دسترسی آسان تر به اخبار مقدور می شه و در واقع از رامسر نیوز بابت اعمال نکردن عقیده ی شخصی و جانبدارانه باید تشکر کرد .

بالاخره اینکه قضاوت کنندگان نهایی مردم هستند که همیشه هوشیار عمل می کنند و سعی می کنند که اخبار و اطلاعاتی که به دستشون می رسه رو ابتدا تحلیل کنند بعد بپذیرند .



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد