رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری گردهمایی روحانیون شمال کشور در مازندران

برگزاری گردهمایی روحانیون شمال کشور در مازندران 

- 

گروه سیاسی و اجتماعی: نخستین گردهمایی روحانیون شمال کشور در آستانه هفته منابع طبیعی 10 اسفندماه 87 سال جاری در رامسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)شعبه مازندرن، حجت‌الاسلام «حسن عالمی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نهم اسفندماه 87 در شهرستان رامسر، در جمع خبرنگاران گفت: جایگاه روحانیت در میان اقشار مردم جایگاه والا و بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به این مطلب که نخستین گردهمایی روحانیون شمال کشور در آستانه هفته منابع طبیعی دهم اسفندماه 87 در رامسر برگزار می‌شود افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی بیان نکات مهم مربوط به منابع طبیعی به ائمه جماعت و جمعه، نمایندگان ولی فقیه و سایر روحانیون است، تا با گسترش آن در جامعه مردم را به حفظ و نگهداری از نعمت‌ها تشویق و ارشاد کنند.

عالمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به فرهنگ عمومی تصریح کرد: این فرهنگ باید در مردم نهادینه و عمومی شود تا همه نسبت به آن احساس وظیفه کنند، به‌همین دلیل نقش روحانیون در این مقوله نقش ارزنده‌ و خطیری است.

وی در پایان با اشاره به لزوم حفظ و احیای منابع طبیعی تصریح کرد: مسایل مربوط به منابع طبیعی در استان‌های شمالی در رأس امور قرار دارد و مردم به پاس این نعمت گران‌بها که خداوند در اختیار آن‌ها قرار داده است، مکلف‌اند آن را حفظ کنند و در احیای آن بکوشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آوای رامسر یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 http://ramsartoday.blogfa.com

سلام
با اخبار جدید آپم
در آینده ای نزدیک وبلاگ آوای رامسر به آدرس
www.sakhtsar.com تغییر نام می دهد.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد