رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران:شرایط توسعه برای صنایع چوب و کاغذ مازندران فرا

استاندار مازندران:  
-
شرایط توسعه برای صنایع چوب و کاغذ مازندران فراهم می‌شود 
-

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: صنایع چوب و کاغذ مازندران از افتخار‌های صنعتی استان است و مدیریت ارشد مازندران شرایط توسعه را برای این واحد مهم فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید‌محمد کریمی شنبه شب در مراسم افتتاح هتل 4 ستاره سالار‌ دره در مجتمع صنعتی صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: در چشم‌انداز توسعه مازندران دولت به امور تراکم کشت، گردشگری و صنعت و معدن توجه خاص دارد.
وی افزود: صنایع چوب و کاغذ مازندران یکی از صنایع بزرگ استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
کریمی با اشاره به اینکه مدیریت نوین به دنبال درآمد‌زایی است تصریح کرد: مدیریت دولتی نیز به درآمد‌زایی و بهره‌وری اعتقاد راسخ دارد.
استاندارد مازندران با تأکید بر این نکته که مدیریت ارشد استان به دنبال حمایت از همه سرمایه‌گذاری‌ها برای افزایش تولید است خاطرنشان کرد: اگر در گذشته از مشکلات صنایع چوب و کاغذ برای توسعه آن باخبر بودیم این مسائل را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کردیم.
وی اضافه کرد: تحول اقتصادی مازندران زمانی اتفاق می‌افتد که توسعه همه‌جانبه مورد نظر باشد.
کریمی از اراده جدی دولت برای اجرای سیاست‌های اصل 44 در استان‌ها خبر داد و یادآور شد: دولت مصمم است با اجرای این اصل اساسی 80 درصد صنایع را به بخش خصوصی واگذار کند.
وی با اشاره به اختصاص 4 هزار هکتار زمین برای توسعه صنعتی در مازندران افزود: استاندار می‌تواند این مقدار زمین را با همکاری بانک زمین در اختیار واحد‌های صنعتی قرار دهد.
استاندار مازندران با اشاره به نقش کلیدی صنایع چوب و کاغذ در مازندران تأکید کرد: استفاده از بازیافت فرصتی طلایی برای تأمین مواد اولیه این کارخانه بزرگ تولیدی مازندران است.
وی به اراده مصمم دولت برای اجرای نهضت سبز در محورهای مواصلاتی و جاده‌های بین راهی رامسر تا گلوگاه اشاره کرد و افزود: نسبت به اجرای این طرح در مازندران حساس هستیم و صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز می‌تواند در این طرح مشارکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد