رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:اوباما به سیاست شکست‌ خورده دولت بوش وفادار است

امام جمعه رامسر: 
- 
اوباما به سیاست شکست‌ خورده دولت بوش وفادار است 
-

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با اشاره به اعزام 17 هزار نیروی جدید و تازه نفس آمریکایی به افغانستان گفت: اوباما به سیاست شکست‌خورده دولت بوش وفادار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رامسر افزود: این اقدام در راستای عزم دولت آمریکا به ادامه اشغالگری در منطقه است و نشان می‌دهد که شعار تغییر سیاست‌ها از سوی آقای اوباما چندان جدی نبوده و وی همچنان به سیاست شکست‌خورده دولت بوش وفادار است.
وی اظهار داشت: این در حالی است که روز گذشته در پارلمان قرقیزستان، طرح خروج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور به تصویب رسیده و این بیانگر علاقه مردم منطقه به پاکسازی منطقه از نیروهای خارجی است.
باقرزاده با تسلیت رحلت پیامبر اعظم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: امروز بیش از گذشته ما به احیای سیره و سنت پیامبر بزرگوار اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیازمندیم و افراد، خانواده‌ها، مسئولان و کارگزاران و همه آحاد ملت مسلمان باید بیش از گذشته با سیره زندگانی آن بزرگان آشنا شده و برای نزدیک‌تر شدن به آن تلاش کنند.
امام جمعه رامسر، درباره روز امور تربیتی، بر ضرورت تربیت دینی و تقویت مبانی دینی فرزندان تأکید کرد و سپس به فرمایش‌های هفته گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد که در بخشی از آن سخنان آمده بود: وظیفه من و وظیفه شما این است که از محتواى انقلابى، از اصول باارزش انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این مبانى باارزش و این ارزش‌هاى والا نادیده گرفته بشود.
وی تصریح کرد: امروز دشمن برای تضعیف پایه‌های اعتقادی و دینی نسل جوان با تمام توان وارد میدان شده و با برنامه‌ریزی دقیق در قالب ناتوی فرهنگی در پی وارد کردن ضربه اساسی به اصول انقلاب اسلامی است که برای خنثی‌شدن برنامه‌های ناتوی فرهنگی، همه دلسوزان نظام باید هوشیاری خود را حفظ کرده و به وظیفه خود آگاهی داشته و درست عمل کنند.
امام جمعه رامسر با اشاره به هفته وقف و تشکر از برنامه‌های انجام شده در جهت احیای موقوفات و ترویج وقف گفت: باید فرهنگ وقف بیش از گذشته مورد ترویج قرار گیرد.
وی افزود: فرهنگ وقف، فرهنگ ایثار و گذشت و جاودانه‌ ماندن انسان‌های خیراندیش است و در طول قرن‌های گذشته از ناحیه وقف برکات زیادی نصیب جامعه اسلامی ما شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد