رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

5 مرکز قرآنی با عنوان خانه‌های نور در مازندران راه‌اندازی می‌شود

5 مرکز قرآنی با عنوان خانه‌های نور در مازندران راه‌اندازی می‌شود 

-------------------------------- 

----------- 

گروه فعالیت‌های قرآنی: پنج مرکز قرآنی با عنوان خانه‌های نور هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور حمایت از فعالیت‌های قرآنی در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود.

«محمد رحمانی»، کارشناس قرآن دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران که در این هفته با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، پیشنهاداتی تصویب شد که از جمله ‌آن‌ها راه‌‌اندازی پنج مرکز قرآنی با عنوان خانه نور در ایام دهه مبارک فجر است.

وی تصریح کرد: این مراکز تخصصی قرآنی با توجه به استعداد مناطق در شهرهای جویبار، نکا، بابل و رامسر با اعتبارات ستاد عالی مساجد کشور افتتاح می‌شود و با این وصف، تعداد مراکز قرآنی یا خانه‌های نور در این استان از 9 خانه نور به 14 خانه می‌رسد.

رحمانی در پایان تجلیل از فعالان قرآنی، اجرای طرح تلاوت نور در 30 مسجد، اجرای طرح تفسیر در 30 مسجد، راه‌اندازی و تجهیز 30 کانون فرهنگی هنری و راه‌اندازی 30 کتابخانه باز در مساجد را از جمله مصوبات و برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب استان مازندران اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد