رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

"ماه عسل" احمدلو به رامسر رسید

"ماه عسل" احمدلو به رامسر رسید 

---------------------------

تصویربرداری مجموعه تلویزویونی "ماه عسل" به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی مجید اوجی در رامسر آغاز شده است.

تهیه کننده مجموعه نوروزی شبکه دو به خبرنگار مهر گفت: از دیروز تصویربرداری در شهر رامسر شروع شده و تا 40 روز دیگر تصویربرداری در لوکیشنهای این منطقه ادامه دارد. تمام بازیگران مجموعه در رامسر مقابل دوربین می‌روند و تصویربرداری "ماه عسل" در تهران به پایان می‌رسد.

وی افزود: بخشی از تدوین اولیه مجموعه را شروع کرده‌ایم و به زودی و با انتخاب تدوینگر در روزهای آینده تدوین "ماه عسل" شروع می‌شود تا طبق برنامه پیش برویم و مجموعه برای پخش در نوروز آماده شود.

سام و معصومی در نمایی از مجموعه نوروزی "ماه عسل"

اوجی ادامه داد: تا امروز از روند کار راضی هستم و امیدوارم که این مجموعه در جذب مخاطب موفق باشد. "ماه عسل" در ادامه کارهای قبلی من، مجموعه‌ای خانوادگی و مفرح است که قصه‌ای ساده و جذاب دارد.

سعید پورصمیمی، پروانه معصومی، افسر اسدی، امیرحسین صدیق، یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، کمند امیرسلیمانی، فلورا سام، نفیسه روشن، لیلا بلوکات، علیرضا اشکان و شاهرخ استخری بازیگران این مجموعه 13 قسمتی هستند. فلورا سام فیلمنامه این مجموعه را نوشته است.

"ماه عسل" اولین مجموعه تلویزیونی احمدلو است. وی پیش از این فیلمهای تلویزیونی "پسرها سرباز به دنیا نمی‌آیند" و "بهار،قبل و بعد" را در کارنامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد