رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یکی از فعالان سیاسی رامسر:انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید

یکی از فعالان سیاسی رامسر:
انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید  
---------------------------------

خبرگزاری فارس: یکی از فعالان دوران انقلاب اسلامی مازندران در رامسر گفت: انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد.

حسن پورمنصوری در گفتگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: این بیداری را استکبار تاب نیاورد و برای اینکه انقلاب را در نطفه خفه کند، گروهک‌های معاند و معارض را به جان انقلاب انداخت که در گوشه و کنار ایران آشوب‌های قومیت‌گرایی را به ‌پا کرد اما با توجه به رهبری انقلاب و وحدت مردم حول محور الله و ایمان به خدا از همه این توطئه‌ها انقلاب سربلند به مسیر خودش ادامه داد.
وی اظهار داشت: جنگ 33 روزه 2006 حزب الله لبنان با الگو گرفتن از فرهنگ شهادت و جنگ 22 روزه اسرائیل‌ علیه حماس و رزمندگان مقاومت با الگو‌گرفتن از حزب الله، ارتش اسرائیل را با عنوان ارتش شکست‌ناپذیر دنیا‌ شکست داد و مردم افغانستان و عراق در مقابل استکبار ایستادند و حقوق خود را مطالبه کردند.
نخستین مسئول تربیتی بعد از انقلاب شهرستان رامسر با اشاره به برخی تندروی‌های بعد از انقلاب افزود: متاسفانه برخی از این تندروی‌ها سبب شد مشکلاتی برای انقلاب اسلامی پیش آید و رفتار دیپلماسی ناصحیح چهره انقلاب را مخدوش کرد.
این نویسنده رامسری اظهار داشت: در سال‌های اخیر با فعال‌شدن هیئت دیپلماتیک ایران چهره ایران و انقلاب اسلامی و حتی اسلام کاملا دگرگون شده و گرایش نسبت به اسلام در کشورهای اروپایی و گرایش به شیعه در میان امت اسلامی به شدت رو به افزونی‌ست.
وی گفت: موفقیت‌های داخلی انقلاب اسلامی را باید در چگونگی مدیریت دولت‌ها جستجو کرد.
این فرهنگی بازنشسته با اشاره به وضعیت کنونی انقلاب گفت: در سال‌های اخیر با انتخاب احمدی‌نژاد خوشبختانه جامعه به سمتی می‌رود که‌ افکار و عقاید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را دوباره در جامعه حاکم کند.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: اعتقاد دارم که جوانان ایران و مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاست زده دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23

سلام این دوست گرامی در جریان فنته ۸۸ و یا جریان انحرافی همیشه سکوت کرده بود از کی تا بحال ایشان فعال سیاسی است ؟ برادر ایشان که در آموزش پرورش تشریف دارند از ایشان هم بپرسید که به چه دلیل ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد