رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قائم مقام وزیر بهداشت در رامسر:مسئولان بهداشت شهرستان‌ها به رده

قائم مقام وزیر بهداشت در رامسر:
مسئولان بهداشت شهرستان‌ها به رده «مدیر» ارتقا یافتند 
****************************

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با ارتقای مسئولیت بهداشت شهرستان‌ها به مدیریت بهداشت، وظایف مدیران در شهرستان‌ها بیش از گذشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حمید محمد جعفری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر افزود: برای ارتقای سلامت باید گام‌های اساسی‌تری برداشته شود.
وی جلب مشارکت‌های مردمی را مهم‌ترین اصول مدیریتی بهداشت و سلامت دانست و تصریح کرد: این اصل مدیریتی باید از جانب مدیران بهداشت مورد توجه قرار گیرد.
محمد جعفری اظهار داشت: با ارتقای مسئولیت بهداشت به مدیریت بهداشت، وظایف مدیران بهداشت در شهرستان‌ها بیش از پیش شده است.
وی با اشاره به میزان مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی، سوانح و حوادث گفت: مدیران و شبکه‌های بهداشت به‌تنهایی نمی‌توانند در راه رسیدن به اهداف سلامت و درمان موفق باشند و در این بین باید تعامل مناسبی بین ادارات، نهاد‌ها و مردم وجود داشته باشد.
سرپرست فرمانداری رامسر نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای ارزنده انقلاب در بخش بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: توفیق خدمت‌رسانی در دولت نهم بسیار ارزشمند است که باید آن را قدر بدانیم.
ابوالحسن آقاجانکردی افزود: رامسر با داشتن جمعیت ثابت 70 هزار نفری و افزایش جمعیت در ایام تعطیلات به لحاظ گردشگری نیازمند توجه بیش از پیش در بخش‌های مختلف به خصوص بهداشت و درمان است.
امین چرمچی مدیر سابق بهداشت و درمان رامسر نیز اظهار داشت: همدلی موجود بین اعضای سلامت شهرستان و هماهنگی و تعامل بین ادارات راه را برای خدمت‌رسانی هموار ساخته است.
ابراهیم ناظریان نیز که به‌عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان رامسر معرفی شد در مراسم معارفه‌اش گفت: موفقیت یک مدیر به اولویت‌بندی‌های مهم شهرستان بر می‌گردد.
وی گفت: ما نباید در تخصیص اعتبارات، چه در بخش سلامت و چه بخش‌های دیگر به جمعیت ثابت این شهرستان نگاه کنیم بلکه باید با توجه به موقعیت شهرستان و جمعیت شناور آن برنامه‌ریزی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد