رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آمدن فرماندار جدید رامسر قطعی است

 

آمدن فرماندار جدید رامسر قطعی شده است  

********************************

رامسر نیوز-شنیده ها حاکی از آن است که عادل تقی پور فرماندار جدید رامسر پس از رایزنیهای چند هفته ای برای آمدن یا نیامدن به رامسر،سرانجام با اصرار نیروهای ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در مازندران قرار است بزودی برای شروع به کار،عازم رامسر شود.

به گزارش رامسرنیوز به نقل از منابع مطلع از ساری مرکز استان مازندران در پی رد انتصاب آقای صفر نژاد و انتصاب تقی پور که هر دو نفر اهل شهرستان قائم شهر می باشند،و تاخیر در شروع به کار فرماندار جدید رامسر،نیروهای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در مازندران،با تاکید بر تعجیل در شروع به کار تقی پور اعلام کردند که بزودی ایشان برای تحویل گرفتن فرمانداری رامسر عازم این شهرستان می شود.

از طرف دیگر، منابع مطلع و نزدیک به ابوالفتح نیکنام اعلام کردند که نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ،نسبت به این خبر اظهار بی اطلاعی کرده است که این موضوع بر ابهامات می افزاید.  

نظرات 1 + ارسال نظر
طوفان یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:06

سلام
در پی خبر انتصاب عادل تقی پور بعنوان فرماندار شهرستان رامسر از رامسر نیوز جای خیلی تعجب برای عملکرد استاندار محترم خواهد داشت ! چون عادل تقی پور از دبیران یکی از دبیرستان های قائم شهر و اهل جویبار است که هیچ در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد نقش موثری نداشت فقط در جمع حاضر می شد باید گفت وی از اعضای ستاد انتخاتی عزت اله اکبری تلار پشتی نماینده فعلی جویبار قائم شهر در مجلس شورای اسلامی فعلی و مسئول کمسیون صنایع مجلس و از دوستان صمیمی استادندار و مورد وثوق وی می باشد شاید این فشار از ناحیه ایشان می باشد . طبق آخرین خبر این دبیر دبیرستان حتی یک ساعت کار اجرائی نکرده است چطور ممکن است این انتصاب به این سرعتی صورت بگیرد !!
ولی حتی مسئولین استانی هم اظهار بی اطلاعی از این خبر می کنند .
امید است اگر در این روزها استاندار محترم برای انتخاب فرماندار رامسر گزینه ای برای شهر ما دارند بهتر است از اسامی که بالغ بر ۱۰ نفر از نیروهای کار آمد حداقل خیلی از این گزینه سر آمد هستند مقایسه در دستور کار گزینه فرمانداری رامسر قرار دهند .
یاد‌اوری می کنم به مدیریت رامسر نیوز این خبر به دید دیگران قرار دهید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد