رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز رامسر:

رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز رامسر:
3 هزار متر‌مربع از مجتمع مژده رامسر تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز رامسر گفت: مجتمع مسکونی مژده 40 درصد پیشرفت دارد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تا پایان سال ‌جاری با احداث 3 هزار و 28 متر‌مربع دیگر، بناهای مسکونی در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، بلقیس دیلمی ظهر امروز در جلسه ستاد خیران این شهرستان اظهار داشت: لذتی در کارهای خیر و انساندوستانه وجود دارد که قابل مقایسه نیست.
وی افزود: شناسایی افراد بی‌بضاعت و کم درآمد که توانایی تامین مسکن برای خود یا فرزندانشان را ندارند و به واسطه ایمان و تقوا دست یاری به سوی کسی دراز نمی‌کنند، آرامشی برای انسان می‌آورد که قابل لمس نیست.
وی با اشاره به پروژه مژده در رامسر ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ‌هزار و 800 متر با همکاری بنیاد مسکن رامسر در 30 واحد در حال احداث است.
وی افزود: البته امکان آن وجود دارد که تعداد واحدهای مسکونی آن به 52 واحد 65 متری تغییر یابد.
دیلیمی خاطرنشان کرد: تاکنون 40 درصد از این پروژه پیشرفت داشته است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان سال جاری با احداث 3 هزار و 28 متر مربع بنای مسکونی در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.
رئیس انجمن خیران مسکن ساز رامسر تصریح کرد: با حمایت مسئولان بنیاد مسکن شهرستان تا سقف 5/6 میلیون تومان وام روستایی برای هر واحد مسکونی در نظر گرفته شده است تا با استفاده از تسهیلات نیازمندان زودتر به نتیجه برسند.
دیلمی در پایان افزود: هدف این انجمن ایجاد اعتماد به نفس در افرادی‌ست که تمایل دارند بدون کوچکترین کار ناصوابی در کنار خانواده به زندگی سالم و آبرومند خود پرداخته و بدانند کسانی هستند که یاری‌گر آنها باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد