رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

میر حسین موسوی وارد می شود

  

میر حسین موسوی وارد می شود

 

 

رامسرنیوز-  یکی از نزدیک‌‏ترین افراد به میرحسین موسوی از احتمال کاندیداتوری نخست وزیر ایام دفاع مقدس در انتخابات آینده خبر داد.

مسیح مهاجری با بیان اینکه حضور افراد قوی در انتخابات آینده به مشارکت بالای مردم کمک خواهد کرد، به احتمال حضور میرحسین موسوی در انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: میر حسین موسوی به احتمال قوی در انتخابات آینده به عنوان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری حضور خواهد یافت.

وی افزود:حضور میرحسین موسوی با توجه به عملکرد درخشان وی در زمان 8 سال نخست وزیری و نیز به دلیل اینکه یک اصولگرای واقعی و پایبند به ارزش‌‏ها و آرمان‌‏ها بوده و یک شخصیت مستقل سیاسی محسوب می‌‏شود،قطعاً به شور انتخاباتی کمک خواهد کرد.

مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد علت حضور میر حسین موسوی در انتخابات آینده با توجه به دوری وی از قدرت طی سالیان اخیر، گفت: به نظر من میر حسین موسوی برای حضور در انتخابات آینده احساس تکلیف می‌‏کند و معتقد است تلاش‌‏های زیادی برای خدمت به کشور باید صورت گیرد.

وی با رد این مطلب که میر حسین موسوی طی سالیان اخیر از مسائل کشور دور بوده است،گفت: میر حسین موسوی همیشه در صحنه سیاسی کشور حضور داشتند و در تمام سال‌‏های گذشته مشاور بزرگان نظام بوده و هستند و اکنون هم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌‏باشد و همیشه در جریان ریز مسائل بوده و بسیاری از شخصیت‌‏ها از وی برای مسائل کشور مشورت می‌‏گیرند.

مهاجری همچنین درباره رایزنی‌‏اش با میر حسین موسوی برای حضور در انتخابات آینده،گفت: میر حسین موسوی جز کسانی است که عشق قدرت ندارد ولی به جهت آنکه در مقطع فعلی خدمت به مردم را برای خود تکلیف می‌‏داند به احتمال قوی در انتخابات آینده کاندیدا خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور شخص خاصی در انتخابات آینده در تصمیم گیری میر حسین موسوی تاثیر گذار است؟گفت:تا آنجا که من اطلاع دارم میر حسین موسوی مستقلاً تصمیم به حضور در انتخابات گرفته است و قاعدتاً حضور افراد دیگر در آمدن یا نیامدن وی تاثیری ندارد و متقابلاً حضور و یا عدم حضور میرحسین موسوی نیز در تصمیم افراد دیگر برای کاندیداتوری تاثیر گذار نیست.

مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌‏وگو به تعابیر برخی رسانه‌‏ها و گروه‌‏ها از سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص "شاه سلطان‌‏حسین" و نسبت آن به برخی شخصیت‌‏های کشور اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب خود منادی وحدت هستند و همیشه دیگران را از اتخاذ موضع گیری‌‏های تفرقه افکنانه پرهیز داده‌‏اند.

وی تاکید کرد: نباید از سخنان رهبری برای ایجاد تفرقه استفاده کرد.

مهاجری با بیان اینکه همه باید از تمام سخنان رهبری برای تحکیم وحدت استفاده کنند،اظهار داشت: کسانی که مدعی پیروی از رهبری هستند نباید به خودشان اجازه بدهند با ادعای پیروی از رهبری از فرمایشات ایشان برای تفرقه استفاده کنند./ایلنا

نظرات 3 + ارسال نظر
طوفان چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:36

سلام
از شنیده ها حاکیست عادل تقی پور دبیر یکی از دبیرستانهای شهرستان قائم شهر اهل جویبار تا کنون هیچ پست اجرائی نداشته است . وی یکی از فعالان ستاد نماینده فعلی در مجلس شورای اسلامی جویبار اکبری ... می باشد که اکبری رئیس کمسیون .... می باشد و مورد وثوق دوست کریمی استاندار هم می باشد .قرار بود حکم فرمانداری رامسر در دست ایشان باشد . بر اساس آخرین شنیده ها یک منبع موثق حاکیست کلیه گزینه ها مطرح در خصوص فرمانداری رامسر منتفی می باشد !! و سر پرست فعلی شهرستان تا پایان انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری مشغول می باشند .

آشتی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 http://oftadamazpa.blogfa.com

آپم با :
اَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ...

آشتی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 http://oftadamazpa.blogfa.com

آپم با :
تو هم بیا دعا کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد