رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم ماه محرم و صفر در رامسر

 
 

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم ماه محرم و صفر در رامسر  

 

رامسرنیوز- در آستانه فرارسیدن ماه محرم و صفر و لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی با اعضاء هیاتهای امناء مساجد و اماکن مذهبی و هیئات مذهبی و عزاداری و روحانیون در روز شنبه مورخه ۷/۱۰/۸۷ ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع پیامبر اعظم ( ص ) رامسر برگزار شد .
به گزارش خبرنگار ما از این مراسم، ابتدا عزیزپور رئیس اوقاف ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم ضمن تشکر و قدر دانی از حاضرین در جلسه به آمار مساجد فعال و نحوه خدمات دهی در ایام محرم سخنانی ایراد کردند. 

بر اساس این گزارش، سپس حجت السلام رمضانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در بخشی از سخنرانی خود گفت :  در باب آسیب های مذهبی و آسیب های مداحی بعضا مداحانی در محافل غیر مثل جشن و...  خوانندگی می کنند و همان ها در این ایام هم می اید کاغدی برداشته و مداحی می کنند و این ورودی آسیب های مداحی است.  

 وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امسال بیشتر با دقت و قابل توجیه در خصوص طبل های چند متری بعضی از مساجد و هیئت ها حمل می کنند گرفت . 

این گزارش می افزاید: در پایان سرهنگ نصرت امانی معاونت نبروی انتظامی رامسر گفت ضمن بدعت هایی که در دستجات بوجود می آورند در دین دیده نمی شود باید مقابله کرد مثل قمه زنی  تیز زنی و حمل علم های و کنترل و صدور مجوز دستجات عزاداری. 

 وی همچنین گفت: ما نیروهای انتظامی همکاری کامل در تمام  این روز ها و شب ها با مساجد داریم و هر یک از مساجد و یا هیئت ها ۳ نفر را جهت معرفی به نیروی انتظامی اعزام می کنند تا جهت آموزش و نحوه حرکت های دسته روی را خواستار شد تا در امر ترافیک و سهو لت در مراسم شبهای تاسوعا و عاشورا باشد. وی گفت چه هیئت ها و چه مردم عزادار  همکاری لازم با نیروهای انتظامی را داشته باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد