رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر گشایش یافت: همایش مدیران اجر

 

 در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر گشایش یافت: 

 

  همایش مدیران اجرایی طرح سنجش ساختار قامتی دانش آموزان سراسر کشور

 

 

رامسرنیوز - همایش مدیران اجرایی طرح سنجش ساختار قامتی دانش آموزان سراسر کشور روز شنبه در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر گشایش یافت.

به گزارش رامسرنیوز به نقل از ایرنا، این همایش با حضور ‪ ۶۲‬مدیر اجرایی از ‪ ۳۰‬استان کشور با تشکیل کارگاه‌های علمی و عملی در چهار کمیسیون تخصصی به مدت سه روز زیر نظر معاون پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برگزار شده است.

"محمد بخردی" معاون برنامه‌ریزی و توسعه درس تربیت بدنی اداره‌کل تربیت مدارس کشور در حاشیه برگزاری این همایش گفت : طرح بررسی سنجش ساختار قامتی دانش‌آموزان کشور از پنج سال گذشته در وزارت آموزش و پرورش شروع شده است.

وی افزود : بیش از ‪ ۷۰۰‬هزار دانش‌آموز دختر و پسر کلاس اول راهنمایی و اول دبیرستان سراسر کشور تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

بخردی تصریح کرد : نتایج اولیه این طرح وجود ‪ ۱۰‬ناهنجاری و عارضه در ‪۶۴‬ درصد دانش آموزان را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده قرار شد برنامه‌ریزی جامع‌تری انجام شود و مراکزی به نام کانون‌های حرکات اصلاحی با همکاری اداره‌کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش به منظور اصلاح ناهنجاری‌های جسمانی دانش‌آموزان در کشور تشکیل شود.

وی ادامه داد : در این همایش نگرش‌های جدید در حرکات اصلاحی و آخرین فنون و راه‌های سنجش و اصلاح ناهنجاری‌های جسمانی در دانش‌آموزان به صورت تئوری و عملی و در کارگاه‌های تشکیل شده ، آموزش داده می‌شود.

بخردی بیان داشت: برای اجرای این طرح در سال آینده تحصیلی، برای هر دانش آموز پنج هزار ریال اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آشتی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 http://oftadamazpa.blogfa.com

آپم با :
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد...

داریوش فریاد رامسر شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 16:57 http://yellramsar.blogfa.com

سلام
جلسه ماه محرم و صفر
با صلوات بر محممد و آل محمد ( ص ) در آستانه فرارسیدن ماه محرم و صفر و لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی با اعضاء هیاتهای امناء مساجد و اماکن مذهبی و هیئات مذهبی و عزاداری و روحانیون در روز شنبه مورخه ۷/۱۰/۸۷ ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع پیامبر اعظم ( ص ) رامسر برگزار شد .
ابتدا عزیزپور رئیس اوقاف ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم ضمن تشکر و قدر دانی از حاضرین در جلسه به آمار مساجد فعال و نحوه خدمات دهی در ایام محرم سخنانی ایراد کردن سپس حجت السلام رمضانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در بخشی از سخنرانی خود گفت : در باب آسیب های مذهبی و آسیب های مداحی بعضا مداحانی در محافل غیر مثل جشن و... خوانندگی می کنند و همان ها در این ایام هم می اید کاغدی برداشته و مداحی می کنند و این ورودی آسیب های مداحی است در بخشی دیگر از سخنان وی اشاره کرد امسال بیشتر با دقت و قابل توجیهه در خصوص طبل های چند متری بعضی از مساجد و هیئت ها حمل می کنند گرفت . در پایان سرهنگ نصرت امانی معاونت نبروی انتظامی رامسر گفت ضمن بدعت های که در دستجات بوجود می اورند در دین دیده نمی شود باید مقابله کرد مثل قمه زنی تیز زنی و حمل علم های و کنترل و صدور مجوز دستجات عزاداری وی گفت ما نیروهای همکاری با تمام این روز ها و شب ها با مساجد و دارند وی اشاره کرد هر یک از مساجد و یا هیئت ها ۳ نفر را جهت معرفی به نیروی انتظامی تا جهت آموزش و نحوه حرکت های دسته روی را خواستار شد تا در امر ترافیک و سهلت در مراسم شبهای تاسوعا و عاشورا باشد . وی گفت چه هیئت ها و چه مردم عزادار همکاری لازم با نیروهای انتظامی را داشته باشند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد