رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جناب آقای سید کمال سیدی عضو محترم شورای اسلامی رامسر

 

جناب آقای سید کمال سیدی 

 

عضو محترم شورای اسلامی رامسر  

 

مدتی است که می خواهم برای شما نامه ای بنویسم و از شما پاسخی داشته باشم ولی هر بار که تصمیم می گرفتم بخاطر برخی ملاحظات منصرف می شدم. 

امروز دیدم در رامسرنیوز دوستان برای آقای امینی شاد مطلب نوشتند و از ایشان پاسخ گرفتند،با خود گفتم من هم مانند یکی از این دوستان برای شما نامه ای بنویسم تا شاید شما هم پاسخی بفرمایید. 

دوست عزیز، شعارها و وعده و وعیدهایی که در زمان انتخابات می دادید چرا فراموش کرده اید و چرا اکنون با جدیت تمام آنها را پیگیری نمی کنید؟ 

آیا آهنگ رشد رامسر با بهره مندی از اینهمه امکانات این است که ما حالا شاهد آن هستیم؟ آیا بر شما نیست که با بکار گیری استعدادهای طبیعی و انسانی این شهر زیبا و مشهور در جهان به آهنگ رشد آن سرعت دهید؟ 

براستی در شورای اسلامی رامسر چه خبر است که اینگونه رکود و انجماد در شهر را شاهد هستیم؟چون شما را خوب می شناسم و باور دارم که برای انجام کار آمده اید اینگونه با شما سخن می گویم. 

چرا شورا برای بهره گیری از توانمندی رامسریهای غیرمقیم اینهمه واهمه و ترس دارد و گمان می کند که اعضای شورای اسلامی رامسر عقل کل هستند؟ 

من از شما می خواهم پاسخ سوالاتم را بدهید.  

م- حدادی مقدم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد