رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پاسخ مسعود درجانی به امینی شاد

  

پاسخ مسعود درجانی به امینی شاد

 

 

جناب آقای امینی شاد نایب رئیس شورای اسلامی رامسر  

با سلام و تشکر از ارسال پاسخ به نامه اینجانب، موارد زیر جهت اطلاع شما و خوانندگان محترم به عرض می رسد: 

هیچگاه منظورم این نبوده که شما مسئله کمبودهای رامسر را پیگیری نکنید بلکه این موارد همانگونه که خود می دانید از وظایف اصلی شما دوستان در شوراهای اسلامی شهر و روستا است اما مطلبی که من به آن اشاره داشتم و شما اصلا به آن توجه نکردید،دخالت دادن دیگر مسئولان شهری و استانی و حتی کشوری برای حل مشکلات رامسر به صورت کاملا منطقی و بدور از هیاهو و جنجالهای مشکوک است. 

نخستین نیاز جامعه ما امنیت است و هر کاری که به امنیت مردم آسیب برساند باید از آن جلوگیری شود. 

امنیت اقتصادی مردم رامسر در گرو توسعه و رونق گردشگری است و اگر مطالب شما به این موضوع آسیب برساند و در عین حال مشکل راههای رامسر حل شود به نظر من باز هم این گفته های شما درست نبوده و نیست چراکه برای انجام هر کاری ما در مقابل روشهای مختلفی قرار می گیریم و بایستی  کم ضرر ترین و پرمنفعت ترین روشها برای انجام هر کاری اتخاذ گردد. 

شما گفتید که قبلا چراغ خاموش حرکت کردید و نتیجه نداد.بهتر بود مصادیق چراغ خاموش حرکت کردن خود را نیز بیان می کردید.من مطمئن هستم که شما آنگونه که باید برای رفع مشکلات رامسر علمی برخورد نکردید. 

شاید علمی فکر کنید و علمی حرف بزنید اما علمی کار کردن چیز دیگری است که باید همه ما به آن بپردازیم. 

امام جمعه محترم رامسر،نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی،فرمانداری،اطلاعات و همه مسئولان با کمک رامسریهای مقیم مرکز به راحتی می توانند با همبستگی و همراهی هم مشکلات را حل کنند به شرطی که دارای برنامه علمی و قابل اجرا باشند. 

هیچ کس از مرگ انسانها شاد نمی شود، حتی ما از بایت از دست دادن شهدای خود نیز شاد نیستیم که مقام والایی را به واسطه شهادتشان کسب کرده اند،اما این موضوع که ما برای حوادث جاده ای جنجال برپا کنیم کاملا مخالفم که دلایلش را گفتم. 

شما از همین امروز با خود به تفکر بنشینید که چگونه می شود بدون اینکه جنجالی شود مشکلات خود را حل کنیم. 

بدون شک راههای خیلی خوبی هم وجود دارد که من مطمئن هستم شما با مطالعه بیشتر آنها را می یابید. 

برای شما و همه آنانی که در راه توسعه رامسر خدمت می کنند آرزوی موفقیت دارم. 

از رامسرنیوز هم بخاطر ایجاد این امکان که ما بتوانیم در فضای آزاد با هم ارتباط برقرار کنیم متشکرم.  

دوستدار رامسر و رامسریها: مسعود درجانی  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد