رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ادامه واکنشها به اظهارات آقای امینی شاد

 

 

ادامه واکنشها به اظهارات آقای امینی شاد  

 

(نایب رئیس شورای اسلامی رامسر) 

 

 

باسلام

بنده هم معتقدم آقای امینی شاد از فوت دو دانشجوی جوان سوء استفاده ویا بهتر بگوییم استفاده ابزاری کرده است .
آقای امینی اگر شمادر در این مدت دو سال بجای حمایت از دوست عزیزتان (آقای قربانی)و همچنین کارهای سیاسی بی مورد کمی هم به فکر رامسر بودید حال لازم نبود اینقدر اشک تمساح برزید و کاسه داغ تر از آش گردید.

در هر صورت خواهش می کنم کمی پخته تر و با درایت تر برخورد نمایید چون مسئولیت شهری مانند رامسر برعهده شماست و هر کلام شما بنام رامسر نوشته می شود .

( شجاعت همیشه فریاد کشیدن نیست . گاه زمزمه ایست آرام که می گوید من به هدفم خواهم رسید) 

س-الف 

 

----------------------------------------------

 

سلام

خیلی متاسف شدم  ....

یعنی  صنعت توریسم و گردشگری این همه اهمیت داره که باید مسایلی که با جان آدم ها رابطه ی مستقیم داره در پرده ای از ابهام بمونه و برای جلوگیری از خدشه دار شدن چهر ه ی شهر حقایق تلخ را در پستوها نگه داریم ؟  واقعا اگه حادثه ی اخیر برای خویشاوندان نزدیک یا دوستان صمیمی تان اتفاق می افتاد با همین جسارت به این نامه می توپیدید ؟
من به شخص نویسنده ی نامه کار ی ندارم  حرف حقیقیت رو از دهان هر کسی که بیرون آمد باید گوش داد .

از آقای امینی شاد به خاطر این جسارتشون تشکر می کنم .

برای قضاوت کردن یک لحظه ( نه بیشتر ) خودمون رو جای خانواده های آسیب دیده بگذاریم اگه باز هم اقتصاد برامون مهمترین مطلبه اونوقت باید به خودمون شک کنیم ... . 

تنهاترین 

----------------------------------------------

 

بنام آفریدگار زیبایی
با سلام و عرض ادب خدمت کلیه دوستان محترم و متفکر شهر رامسر و همچنین مدیریت محترم سایت اخبار رامسر.
اینجانب محمد کاظم حلاجی ثانی (دانشجوی مدیریت جهانگردی) چندی پیش پیرو نامه جناب آقای امینی شاد مبنی بر مشکلات سیستم راهداری و عدم کیفیت زیر ساختار آن از حادثه رخ داده مطلع شده و بسیار متاسف شدم .لذا جا دارد خدمت خانواده محترم متوفیان عرض تسلیت نموده  و برایشان آرزوی صبر و سلامتی نمایم اما مهمترین عاملی که سبب شد به نگارش این متن بپردازم ،جریاناتی بود که در واکنش به نامه آقای امینی شاد(عضو شورای شهر) توسط یکی از شهروندان با فکر رامسری صورت گرفته بود .
در ارتباط با نامه این دوست رامسری باید عنوان نمایم که آیا غیر از این بوده که در رامسر با مشکلات راه  و زیر ساختار آن مواجه هستیم  و این نگاه فانتزی به مقوله راهها و معابر سبب شده هر ساله ازحوادث ناراحت کننده ای  مطلع شویم؟نمونه های اینچنینی بسیار بوده ولی متاسفانه کجاست نگاه  دلسوز ؟کجاست قلبی که عاشقانه برای این مردم رامسری بسوزد؟متاسفانه شب گذشته در جلوی چشمانم با فوت 3 هم محل خود از دوستان لات محله رامسر روبه رو شدم.بارها از سد معابر در سایت خود یا سایت های دیگر از مشکلاتی اینچنینی انتقاد نمودم اما کجاست گوش شنوا؟
دوست من،رامسر شهر نمونه گردشگری است اما به حرمت از دست دادن چه چیزهایی؟حرمت از دست دادن جان دوستان و عزیزانمان؟کسانی که با آنها زندگی می کنیم و روز را باآنها شب می کنیم.اگر قرار بود آقای امینی شاد در نامه خود به شکل سر سری به این موضوع می پرداخت آیا می شد به شکل مفیدی فریاد ناله مردم را به گوش مسولین رساند؟اگر قرار باشد در نامه ای بگوییم که را هایمان استاندارد است  و به نگاهی واهی سیل گردشگر را به رامسر به نظاره بنشینیم  ولی به یک لحظه شاهد فوت یک گردشگر در نتیجه غیر استاندارد بودن راه ها  باشیم آیا عواقب آن بد تر نخواهد بود؟
آری دوست من ،چگونگی عنوان یک مطلب  بسیار می تواند در تصمیم گیری مسافران و گردشگران در انتخاب مقصد مهم باشد اما این را هم باید بدانیم گردشگری زمانی می تواند مفید و علمی باشد که هیچ صدمه ای به جامعه میزبان وارد ننماید.اگر قرار باشد میهمان بیاید ولی در زیر ساختار خود مشکل داشته باشیم آنوقت این آمد و رفت برای چه؟
دوست من ،باید عنوان کنم نه طرفدار آقای امینی شاد هستم و نه مخالف این عضو شورای رامسر اما طرفدار سر سخت نگاه تخصصی و منتقدانه به مقوله های علمی می باشم.اگر قرار است انتقادی شود پس چه بهتر که توسط افرادی شود که آگاهی عالمانه و تخصصی به آن موضوع مورد نظر دارند.گردشگری موضوع بسیار تخصصی و علمی می باشد که متاسفانه امروزه فقط نقل محافل غیر علمی شده  و شاهد هستیم هر فرد صاحب منصبی یکی از تاپیک های سخنرانی خود را مرتبط به گردشگری نموده  تا از دنیای پر رمز راز آن ارتزاق نماید در حالی که کمترین اطلاعی نسبت به گردشگری دارد.
در پایان هم اندیشی خود جا دارد از دوست دلسوز رامسری  و همچنین پیگیری دوست عزیزمان در شورای شهر تشکر کرده و برایشان آرزوی پیروزی نمایم ،همپنین جا دارد از همکاران خوبم در سایت رامسر نیوز که رسالت خطیرشان بسیار مهم است را سپاس گویم و عنوان نمایم که رامسر متعلق به یک فرد نیست بلکه متعلق به همه مردمان این کره خاکی است  و همچنین بیان دارم که دیگر نگاه فانتزی و حرکت های غیر علمی  جایی ندارند، رامسر دارای جوانان فهیم و صاحب ایده ای است که  بی خیال نسبت به اوضاع شهر خود نیستند.پس مسولین رامسر، حرکت ها و تصمیم های شما همیشه زیر ذره بین افکار این جوانان تحلیل می شود و آنها در آینده ای نزدیک خواهند آمد.
بزرگی می گفت:(کاری کنیم که اگر فردا خبر آن را در روزنامه ها خواندیم از خواندن آن شرمنده نشویم)
                                                                                                  با تشکر:
                                                                                              محمد کاظم حلاجی ثانی
                                                                                         مدیریت سایت جهانگردان رامسر
                                                                                        www.rahadtour.com                                                                                                             

نظرات 2 + ارسال نظر
معرفی سایت دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:27

http://www.magic-download.com/products1.html
بخونید

تنهاترین یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:13

سلام

کلمه ی " توریسم" را به اشتباه " توریست " نوشتم .

اگه ویرایش کنید ممنون می شم

پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد