رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران: فضای مدرسه باید از خانه زیب

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، عبدالوحید فیاضی پنج‌شنبه شب در مراسم تجلیل از برترین‌های دانش‌آموزی و کنکوری رامسر اظهار داشت: استمرار توفیق بسیار مهم‌تر از به ‌دست آوردن توفیق است.
وی افزود: شهرستان رامسر در پنج سال متوالی رتبه اول کنکور سراسری را به خود اختصاص داد، پس باید تلاش کنیم تا دیگران در عرصه رقابت آن را از ما نربایند.
فیاضی خاطر‌نشان کرد: امسال مازندران در کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری، 46 درصد رشد داشته است که رامسر در این تراز از‌ جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: به این سادگی تراز علمی یک شهرستان بالا نمی‌رود و این حاصل تلاش خانواده‌ها، مسئولان، معلمان و خود دانش‌آموزان است که با تعامل با هم به این موفقیت‌ها دست می‌یابند.
فیاضی اظهار داشت: در شهرستان‌های دیگر اگر شاهد موفقیتی هستیم، علاوه بر این تلاش‌ها، وجود مدرسه‌های نمونه و غیر انتفاعی نیز دخالت دارند.
وی خواستار حمایت مسئولان و خانواده‌ها در کسب بیشتر موفقیت علمی شد و گفت: مدرسه مرکز علم، دانش و خردورزی است، باید نگرش‌هایمان را نسبت به مدرسه عوض کنیم و آن را به‌ عنوان یک مکان مقدس به ‌شمار آوریم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استان مازندران یادآور شد: اگر کشور بخواهد به جایی برسد، باید مدارس خوبی داشته باشد، فقط رتبه‌های اول نمی‌خواهیم، بلکه جوانانی نمونه، متدین و آرمان‌جو می‌خواهیم، آنها باید مهارت زندگی کردن بیاموزند تا رتبه‌های اول زندگی را کسب کنند.
وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا مدرسه‌ها زیباتر و قشنگ‌تر از خانه‌هایمان باشد تا دانش‌آموزان جذب مدرسه‌ها شوند.
محمد‌صالح رضاخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر نیز با اشاره به برشمردن ارزش برترین‌های علمی گفت: دانش‌آموزان ما در بیشتر سطح‌های ورزشی، علمی و هنری نخبه‌اند که نمونه بارز آن کسب نخستین رتبه کنکور سراسری در پنج سال متوالی است.
وی اضافه کرد: به‌ جز کنکور، کسب رتبه‌های برتر فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی نیز نشان از ظرفیت بالای این شهرستان دارد.

  
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران:  
فضای مدرسه باید از خانه زیباتر شود 
 
 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: اگر کشور بخواهد به جایی برسد، مدرسه‌ باید زیباتر از خانه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد