رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آقای امینی شاد؛ چیزی که شهر گردشگری رامسر ندارد راه های مناسب ن

 

آقای امینی شاد؛  

چیزی که شهر گردشگری رامسر ندارد راه های مناسب نیست بلکه ...!  

  

دیروز خبرگزاری فارس مطلبی را از قول نایب رئیس شورای شهر رامسر منتشر کرده بود با این عنوان:شهر گردشگری رامسر راه‌های مناسب ندارد،( برای خواندن متن کامل مطالب ایشان  اینجا را کلیک کنید) و در ادامه آقای امینی شاد با ارائه آمارهایی از تصادفات جاده ای خواست تا به مسئولان مربوطه بگوید که به فکر راههای رامسر باشند و جلوی وقایع دلخراش را بگیرند. 

من اصلا آقای امینی شاد را نمی شناسم اما وقتی این مطالب را خواندم با خود گفتم که اگر مسئولیت این شخص را مطرح نمی کردند بی شک فکر می کردم که ایشان قصد خدشه دار کردن چهره رامسر را دارد تا حد مطلوبیت تقاضای مخاطبان رامسر را کاهش دهد. 

همه ما می دانیم که یکی از اصلی ترین شرایط سفر به مقاصد گردشگری امنیت است که امنیت جاده ای یکی از فاکتورهای مهم آن بشمار می رود و اگر مسافر یا مسافران به قصد گردشگری به سمت یکی از مقاصد گردشگری حرکت کنند و در هنگام حرکت خبری به آنها برسد که بیانگر امن نبودن آن مقصد باشد به نظر شما احتمال لغو آن سفر به مقصد مورد نظرشان چقدر است؟  

می خواستم فرض را بر این بگذارم که آقای امینی شاد نمی داند که برجسته کردن خبرهای اینچنینی باعث تخریب چهره رامسر در اذهان مردم خصوصا گردشگران می شود که در لابلای صحبتهای ایشان به این مورد برخوردم:« نایب رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به فوت دو دانشجو در تصادف اخیر خیابان باغ ملی گفت: این تصادف علاوه بر پیامد‌های ناگوار روحی و جانی و مالی و افزایش ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی سبب تخریب شهرت شهر گردشگری رامسر می‌شود.

بلافاصله به یاد آن جوک و مسئله غضنفر و مارادونا افتادم که ما مراقب مارادونا هستیم تا یه ما گل نزند اما غافلیم که غضنفر با مهارت هر چه تمامتر توپ را وارد دروازه خودی می کند.

بدون ملاحظه می خواهم به آقای نایب رئیس شورای اسلامی شهر رامسر بگویم که: جناب آقای امینی شاد اگر عالما عامدا این مصاحبه را انجام داده اید که وای بحال شما و اگر از روی نادانی بود که باز وای بحال شما و وای بحال مردم رامسر که از شما انتظار بهبود اوضای رامسر را دارند.

من اگر بجای آقای دکتر چاوش ثانی،آقای سیدی و آقای گوهر رستمی بودم شما را به مدت چند سال ممنوع المصاحبه می کردم تا دیگران هم عبرت بگیرند.

آقای امینی شاد؛ آیا واقعا نمی دانید که این عنوان مصاحبه شما( شهر گردشگری رامسر راه‌های مناسب ندارد ) ضربه محلکی بر جریان گردشگری رامسر وارد می آورد؟ شما به چه حقی چهره رامسر را اینگونه مخدوش می کنید و در لباس دلسوز و خدمتگزار ضربه وارد می کنید؟شما اگر واقعا می خواهید مشکل راههای رامسر حل شود می توانید چراغ خاموش و با پشتوانه نماینده محترم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان دلسوز،برای حل موضوع اقدام کنید.   

امیدوارم شورای اسلامی شهر رامسر برای این فاجعه پاسخی داشته باشد.

البته سواد هم چیز خوبی است که متاسفانه بعضی ها از نداشتن آن رنج می برند و اگر ایشان اندکی سواد داشتند می دانستند که چیزی که شهر گردشگری را مسر ندارد راه های مناسب نیست بلکه مدیریت همراه با درایت است . 

قضاوت را به عهده خوانندگان محترم می گذارم. 

 

*** مسعود درجانی 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شهروند شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:14

سلام به شمایی که خبرها را برای آقای امینی شاد می خوانید و سلام به نائب رئیس شورای شهر که سواد اینترنتی ندارند و از دیگران کمک می گیرند
بهتر نبود به جای آدرس ایمیل دیگران از شماره موبایل خودتان استفاده می کردید تا حداقل خبرهایی که به دست شما می رسد سانسور نشود یا.....

تنهاترین پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:17


سلام

خیلی متاسف شدم ....

یعنی صنعت توریست و گردشگری این همه اهمیت داره که باید مسایلی که با جان آدم ها رابطه ی مستقیم داره در پرده ای از ابهام بمونه و برای جلوگیری از خدشه دار شدن چهر ه ی شهر حقایق تلخ را در پستوها نگه داریم ؟ واقعا اگه حادثه ی اخیر برای خویشاوندان نزدیک یا دوستان صمیمی تان اتفاق می افتاد با همین جسارت به این نامه می توپیدید ؟
من به شخص نویسنده ی نامه کار ی ندارم حرف حقیقیت رو از دهان هر کسی که بیرون آمد باید گوش داد .

از آقای امینی شاد به خاطر این جسارتشون تشکر می کنم .

برای قضاوت کردن یک لحظه ( نه بیشتر ) خودمون رو جای خانواده های آسیب دیده بگذاریم اگه باز هم اقتصاد برامون مهمترین مطلبه اونوقت باید به خودمون شک کنیم ... .


س_الف پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:58

باسلام

بنده هم معتقدم آقای امینی شاد از فوت دو دانشجوی جوان سوء استفاده ویا بهتر بگوییم استفاده ابزاری کرده است .
آقای امینی اگر شمادر در این مدت دو سال بجای حمایت از دوست عزیزتان (آقای قربانی)و همچنین کارهای سیاسی بی مورد کمی هم به فکر رامسر بودید حال لازم نبود اینقدر اشک تمساح برزید و کاسه داغ تر از آش گردید.

در هر صورت خواهش می کنم کمی پخته تر و با درایت تر برخورد نمایید چون مسئولیت شهری مانند رامسر برعهده شماست و هر کلام شما بنام رامسر نوشته می شود .

( شجاعت همیشه فریاد کشیدن نیست . گاه زمزمه ایست آرام که می گوید من به هدفم خواهم رسید)

علی امینی شاد چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:33

با سلام و تشکر از این شهروند گرامی
از اینکه به فکر شهر مان هستید واقعا جای تقدیر دارد
ولی باید عرض کنم که ما بیش از دو سال چراغ خاموش حرکت کردیم ولی نتیجه ی چندانی حاصل نشد و به ناچار مجبور به حرکت با چراغ روشن شدیم واین فقط سیاست من نیست بهتر است مطالب آقای گوهررستمی ریاست محترم شورای شهر رامسر را نیز مطالعه فرمایید.
من نیز همانند شما به این مسائل واقفم و از سوابق تحصیلی و مدیریتی در این خصوص برخوردارم ولی جان آدم ها برایمان مهمتر از خود شهر است. آیا اگر خدای ناکرده حادثه ای اینچنین برای نزدیکان شما اتفاق می افتاد باز هم اینگونه قضاوت می کردید؟ واقعیت ها را باید گفت هرچند اگر تلخ باشد. نکته دیگر اینکه بحث ما بحث راههای رامسر نبوده بلکه بحث نبود کمربند ی و توسعه راهها است که شمال شرق کشور را به شمال غرب کشور متصل می نماید. و دیگر اینکه باید به شما دوست عزیز در خصوص جمله آخرتان بگویم بنده نیز در لابه لای سخنان خود نبود مدیریت ودرایت کافی را از مهمترین عامل این امر دانسته ام. و این گام اول ما بود که اگر موثر نباشد گام های بعدی را جدی تر خواهیم برداشت. ودر آخر بگویم که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند باید کاری کنیم که پس از عبور ابرها شاهد روشنایی باشیم نه تاریکی. با تشکر برادر شما امینی شاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد